3.4 His soul

2.4K 146 2
                                    

Jungkook naposledy silně skousl Jiminův krk. Mladý muž už jako bez života ležel Jeonovi v jeho silném a chladném náručí.

Opatrně z něj slezl a pohodlně ho položil do peřin. Ruce mu dal podél těla a přikryl dekou až ke krku. Naposledy se podíval na svou krásnou královnu a chystal se odejít z pokoje pryč.

Než tak ale udělal, neodolal a znovu Jimina políbil. Musel mu dát čas, musel se probudit sám. Může to trvat pár hodin, ale i několik dnů... Proměna člověka v upíra je pro tělo náročná a každý ji zvládá jinak. Jimin je ale teď, až se probudí a jeho tělo se celé změní, Královna, a ta musí být silná.

Nakonec zamkl dveře a nechal svou krásku klidně spát.

Seokjin
Ten pocit...

,,Cítíte to taky?" Zeptal se Joon, když mezi námi panovala chvíle ticha. Vzduch kolem nás se jakoby změnil, byl těžší, ale zároveň se v něm dalo dobře dýchat. Kývnul jsem na souhlas. ,,Máme novou Královnu," povzdechl jsem si a rucepoložil na své bříško, které ukrývá mého potomka.

Tae nad tím vyvalil oči. ,,To jako můj Jimin?! Moje malé roztomilé Mochi!"

,,Tae, není to snad pro něj lepší, než aby byl s tím tyranem?" Podíval jsem se na něj a snažil ho uklidnit. ,,Yoongi věděl moc dobře proč tě zavolat dolů."

,,Nejsem si jistý, jestli náhodou nešel od tyrana k tyranovi," prsknul Yoongi a dal si nohu přes nohu.

Jenže to mu Taehynug nechtěl nechat. ,,Jak to můžeš říct?! Kookie je hodný a o Jimina se postará perfektně." Tae si dal ruku na čelo a vypadalo to, že neví co na to všechno říct. I když byl skoro upír, jeho rodiče ho od všech upírských věcí drželi vždy co nejlépe stranou a dařilo se jim to perfektně. Nikdy ho nechtěli zatěžovat věcmi, které se ho přímo netýkají.

Joon udělal pár kroků směrem k Yoongimu a rukou mu naznačil, ať si na něj udělá chvilku čas. Sám. Kývnul a popošel o kus dál s mým milencem, Namjoonem.

,,Yoongi... vezmi Taeho pryč. Myslím, není nejlepší pro něj tu teď zůstávat. Až bude Jimin-" začal Namjoon, ale muž předním ho přerušil vzdvyžením ukazováčku do vzduchu.

,,Vím co myslíš. Neboj, Tae si dnes v noci taky neodpočine," zašklebil se. Namjoon měl pravdu, když tu Tae nebude, nebude se o Chima tolik strachovat a uvidí ho pak v jeho perfektní formě. Jako by se mu nic nestalo. Jen mohl vynechat tu část s; dnes v noci si neodpočine.

Suga se vrátil zpět k Taemu a něco mu zašeptal do ucha. Bože, ani nechci vědět co, protože se Taehyung šíleně začervenal.

,,Budu tu s ním celou dobu a Jungkooka budu vší silou krotit." Usmál jsem se na Taeho a ten mi úsměv opětoval. ,,Hlavně si opatruj své dítě."

,,Jsem rád, že tady Jin bude s ním," řekl a šel obejmout Yoongiho. Už od toho večera v klubu to mezi nimi jiskřilo a vyloženě se dali dohromady. I když zrovna Yoongi... s ním si náš malý Tae taky ještě užije.

Yoongi vzal Taehyunga kolem ramen a namířil si to s ním k východu. Jak se zabouchyli dveře, ozval se zvuk auta a společně odjeli. Díky bohu neznámo kam, ale i tak doufám, že mi Taeho moc neumučí.

Když byli pryč a dalších několik minut uteklo jako pomalu tekoucí voda, celý dům zahalila sladká vůně. Jiminova vůně. Já i Joon jsme na ni reagovali a věděli jsme určitě, že si Jeon konečně vybral královnu. Že si ji konečně udělal.

Když si jen představím jakou bolest u toho musel zažívat, brrrr... hned se mi po zádech rozlije mráz. Přeci jen, před pár lety jsem si to sám zažil.

I Am His Fucking Queen //JiKookKde žijí příběhy. Začni objevovat