Král
'Král' je nejvyšší osobností mezi upíry.
Má schopnost manipulovat s lidmi - s upíry a pomalu žádné z upířích schopností na něj neplatí.
Král je vždy Alfa a jeho královna by měla být zvolena během jeho dospívání.
Královnu si volí král podle pachu.
Není potřeba, aby budoucí královna byl upír nebo člověk - z člověka se musí stát upír.
Pokus si král nenajde královnu, jeho síla se rozplyne ve vzduchu - královo tělo není schopné držet všechnu sílu samo, proto potřebuje 'schránku' do které si část své síly bude ukládat.
Pokud král nemá dlouhodobě královnu, jeho schopnosti (např. Číst myšlenky lidem i upírům) se začínají vytrácet a to má vliv i na ostatní upíry.
Pokud krále zabije upír, který není královské krve a vysaje královu krev, stane se králem novým.
Pokud královy schopnosti slábnou, ostatní upíři to vycítí a budou se snažit získat jeho moc.
Krále musí všichni upíři poslouchat.
Pokud králi dochází schopnosti, cítí se zesláblí, pije krev od královny a pohlavním stykem si od ní nabírá novou sílu.Královna
Královna patří až do konce jejího života králi a nemá žádné právo mu odporovat.
Slouží jako schránka k jeho schopnostem - ona sama není schopna je využít, jen pokud má svolení od Krále je schopna schopnosti užívat (i přes to je její síla silně omezena).
Královna muže pít krev pouze od svého Krále.
Upíři ji poslouchají stejně jako krále, ale jeho příkazy mají stále větší váhu.
Královnou se může stát i člověk proměněný v upíra.
Královna musí být schopna porodit následníka - nového Krále, aby se udržela čistota rodu.
Královna musí umět ochraňovat svého krále a za každou cenu jej udržet při životě.
V nejhorších situacích slouží Královna i jako štít Králi.-zatím není Královský rod narušený krví - Král zatím nikdy zabit nebyl (alespoň takovou legendu upíři znají).
-proto je také nutnost najít Královnu, aby se Král udržel na živu.
ČTEŠ
I Am His Fucking Queen //JiKook
FanfictionPark Jimin to nikdy neměl lehké. Na rodiče v životě štěstí neměl a momentálně žije jen se svým otcem, který na krku nemá nic jiného, než chlast a dluhy. A když už se zdá, že nic nemůže být horší, Kim Taehynug ho zatáhne do jednoho z luxusních barů v...