☆New born Queen☆

1.7K 113 0
                                    

Když se královna poprvé probudí, její tělo je stále lidské.
Nemá sílu, nepotřebuje pít krev.
Tělo se postupně samo úplně změní.
První týdny může Královna stále jíst lidské jídlo - potřebuje ho kvůli své lidské části.
Král ji postupně dává svoji krev aby si na ni Královnino tělo zvyklo a postupně pak bude samo odmítat lidské jídlo, dokud ho nebude moct strávit úplně.
Během této doby Královně postupně začnou růst špičáky.
Nejdříve není schopna sama prokousnout Královu kůži, takže ji Král musí s krmením pomáhat.
Až když má královna plně vyvinuté zuby, začne se u ní projevovat její moc.
Vše začíná nepravidelně, postupně se ji ale učí sama ovládat.
Teprve až když je proměna kompletní, je Královna schopna porodit dítě.
Otěhotnění během její přeměny by nemohlo pro Královnu skončit dobře - její tělo by takovou námahu nemuselo unést a mohla by zemřít.

V případě Jimin - OMEGA - do 'říje' se dostává už během přeměny. Je nepravidelná a může nastat častěji, jak jednou do několika měsíců.
Proto je bezpečnější ji během této doby držet co nejdál od ostatních upírů.

Celkově přeměna Královny trvá celý měsíc.
Je potom na schopnostech Královny, za jakou dobu se naučí její síly ovládat.
Jakmile se u ní projeví, je to známka toho, že je Královna plnohodnotný upír.

I Am His Fucking Queen //JiKookKde žijí příběhy. Začni objevovat