Bylo ráno a do tmavého pokoje pronikalo skrze závěsy sluneční světlo. Pokoj byl tmavý, ale i tak krásný. Uprostřed místnosti byla velká královská postel, na které spali dva upíři.
Jungkook ležel zády položený na měkoučké matraci, Jimin namáčknutý k němu. Jednu nohu měl obmotanou kolem jeho těla s hlavou položenou na jeho svalnaté hrudi a pomalu se začal probouzet.
Mladá Královna otevřela oči. Zamrkal, nechal si oči zvyknou na jasné světlo pronikající do jejich společného pokoje s vůní sexu. Ucítil úžasnou vůni, které se nemohl nabažit. Nevěděl ale, co to bylo. Cítil se pohodlně, v bezpečí. Ne jako v jeho domově. Ne jako ve společnosti muže, co byl jeho biologický otec.
Když konečně plně otevřel oči, tiše si prohlížel muže vedle něj. Jeho tělo bylo tvrdé, samí sval, na hrudi několik chlupů, se kterými si Jimin začal svými prsty hrát. Upíra jeho gesto neprobudilo, dál spokojeně dřímal.
Jimin se nesnažil nad ničím složitě přemýšlet. Předešlou noc si nepamatoval všechno mu al moc dobře připomínala bolest v jeho spodní polovině a lepkavý pocit mezi jeho stehny.
Jimin svými prsty pomalinku od Královy hrudi přejel k jeho rtům. Jeho srdce začalo poskakovat ze strany na stranu, ústa pootevřená. Chtěl ho políbit, ale zároveň ne. Chtěl tomu pocitu vzdorovat, ale byl jako by bezbranný. Tolik po tomto muži toužím?
A když začala mladá Omega přemýšlet nad tím, jak by Alfu vedle něj zlíbal, matrace se prohla, chvění v hrudi druhého muže cítil na své chladné dlani.
,,V něčem takovém ti nikdo nebrání." Jimin se lehl, rychle se posadil a škubnul sebou bolestí z jeho otvoru, kterým začalo jeho změnou polohy vytékat zbylé Královo sperma. Ruce schoval do svého klína a snažils se zakrýt svůj stud. Jeho rudé tváře ho však světu prozradili. ,,Královna by Krále měl ráno vítat polibky."
Jungkook se pro Omegu natáhl a jemně ho na sebe položil. A byl sám sebou překvapený, jak jemně se dokázal zachovat. Možná to bylo Omegy jemnými a rudými tvářemi. Nebo možná tím, jak dobře si zašukal. Od toho tam ale Jimin byl.
,,Byl si v říji," odpověděl Jungkook na Jiminovi myšlenky. Potrvá mu věčnost je před ním skrývat, Jungkook ho ale neplánuje naučit žádné triky k tomu, jak něco takového udělat. A že je to možné.
,,To jsem nebyl já."
,,A kdo jiný by to byl?"
Jimin zkousl své plné rty, očima sledoval cokoli jiného, jen ne upíra pod ním. Jimin byl Omega. A sice svůj původ a pohlaví stále moc nechápal, vše mu připadalo přirozené. Jungkook se odhodlal a pár svol mu o něm samotným řekl. Jimin byl vyděšený, nechtěl mít sexuchtivé choutky každou chvilku bez jeho vědomí. Neznechucovalo ho to ale.
,,Ty jsi Alfa," řekl Jimin. Tiše. Ale Jungkook neminul jedinou hlásku, nemohl. Oči mu zářili červeně, jeho já plně spokojení s jeho oslovením. Brouknutím potvrdil Jiminovu tichou otázku.
Jimin byl klidný. Klidný jako snad ještě nikdy v jeho životě. Neměl strach, neměl úzkosti. Vše, co se kolem něj dělo, mu připadalo správné a nechtěl nic měnit. A pokud měl s mužem pod ním zůstat už do konce jeho života, jeho srdce mluvilo za něj. Jeho hlava měla pochyby.
Jimin se nadechl. ,,Co to znamená?"
,,Co myslíš?"
Královna nic neříkala. Zavřela oči, znovu se hluboce nadechla. Zase cítil onu sladkou vůni, která ho při jeho probouzení donutila otevřít oči. Šíleně se mu líbila. Prsty u jeho nohou se zaryl do matrace, položil se obličejem ke královu krku. Ona vůně byla silnější a mnohem jasnější.
ČTEŠ
I Am His Fucking Queen //JiKook
FanfictionPark Jimin to nikdy neměl lehké. Na rodiče v životě štěstí neměl a momentálně žije jen se svým otcem, který na krku nemá nic jiného, než chlast a dluhy. A když už se zdá, že nic nemůže být horší, Kim Taehynug ho zatáhne do jednoho z luxusních barů v...