6.2 Sweet mate

2K 123 12
                                    

Seokjin nandal dvoum mladým upírům snídani. Jiminovi dvě meruňkové koblihy, Taemu k tomu sklenku krve. Jeho kůže začínala být drsná a potřeboval se zregenerovat. I když krev k životu neptřebuje, je pro něj stejně poměrně důležitá. Nechce chodit někde venku s ošklivou kůží a vypadat v jeho mladém věku jako dědula. Krev mu chutnala a když měl sezení s jinými upíry, pil ji poměrně často. Nikdy předtím však ne před jeho drahým přítelem. Teď ji mohou cucat spoloečně.

     Jungkook se za celé ráno neukázal. Od doby, co je Taehynug vyrušil v jejich společném pokoji, se Král společně s Namjoonem a Yoongim vypařil pryč ze sídla a nikomu nic neřekl. Tae u jeho vyrušení málem přišel o krk, kdyby Jimin svou Alfu neuklidnil.

    Když dojedli, přesunuli se společně do obývacího pokoje. Jin si ulevil na záda, ruce položil na své kulaté bříško. Jimin se k němu nasoukal a pozoroval ho s poměrně klidným výrazem ve tváři. Přemýšlel a pravděpodobně se v jeho myšlenkách i ztratil, protože si ani nevšiml, že na něj Taehynug mluví. Jimin zamrkal a podíval se na něj přes těhotného upíra.

,,Chimm, děje se něco?" Zeptal se Taehyung, Beta, jak mu řekl Jungkook. Jimin naši zkousl spodnní ret a zakroutil hlavou, ,,ne." Nikoho jeho slovy však nepřesvědčil.

,,Jimin, řekl ti Kookie něco... zlého?" Zeptal se tentorát Jin, hlavu naklonil ke straně a jemně se usmál. Byl tak pohledný, že by se v něm jeden dočista ztratil. Jimin ale znovu jen zakroutil hlavou. ,,Nic zlého neřekl... asi."

     Taehynug se zamračil. Jeho ,,asi" jasně znamenalo, že i přes Královo laškování něco zlého z jeho úst vypustil. Tentokrát Omegu ale nikdo k mluvení přesvědčovat nemusel, protože se sám jako rychlostí blesku otočil směrem k těhotnému muži a vytřeštil oči. ,,Co je špatného na tom být Omega?!" Dychtil po odpovědi. Jin a Tae na něj moment nevěřícně koukali, vyměnili si pohledy.

    ,,Nic špatního na tom není. Omega je krásná věc, Jimin," řekl vážně Seokjin. Beta s Omegou ho oba pozorně poslouchali. ,,Být Omegou kdyby dávno znamenalo... Omega se kdysi dávno dala přirovnat k pokladu. Byly vážené a ceněné. Nebylo jich mnoho a často se provdávali za velmi vznešené panovníky. Jenže..."

    ,,Jenže?" Přerušil ho Jimin.

    ,,Jenže kvůli jejich říji se začali zneužívat. Kvůli chtíče po sexu a intimině u jejich druhu vzrostla prostituce, využívali svá těla pro velké peníze. A nikdo nebude odporovat když si dovolím říct, že to takto pokračuje do dnes. Jimin, to, že jsi Omega neznamená, že jsi něco méně. Musíš si sám sebe vážit, i kdyby se na tebe hledělo zhora. Dnes jsou Omegy znovu poměrně vzácné. A téměř všichni lidé, ze kterých se stanou upíři, jsou Bety. A možná právě proto, protože Jungkook věděl, že z tebe Beta nebude, si tě zvolil jako svou královnu. Ač se to nemusí zdát pravdivé, Omegy jsou velmi silné. A jeho moc někdo jako ty udrží skvěle. Nehledě na jeho šílené postelové úchylky. Neber mě špatně, ale jako Beta by jsi trpěl," zasmál se. A Jimin ho špatně nebral, zrudnul a zahleděl se směrem do svého klína.

     Jimin dlouze přemášlel. Obrátil se na Taeho, který se na mladou Omegu usmál. ,,Moje teta je Omega. A je to nejsilnější žena, kterou jsem kdy potkal. Sama vede jednu menší firmu a jejich poptávkou by se mohla rovnat všemožným velikánům," řekl. Zvedl se ze svého místa, obešel těhotnou Betu a Jimina přepad. Začal ho lehtat a Jiminův smích se roznesl po celém prázdném sídle. Jin vzal Chimma za jeho chladnou dlaň a položil ji na své bříško. ,,Jsem Beta," usmál se, ,,a čekáme Betu." Jimina polilo teplo, tak příjemné teplo. Cítil se jako doma, byl doma. ,,Nezáleží na tom, kdo jsi, Jimin. Záleží na tom, jestli dokážeš milovat." Zavřel oči a Jiminovu ruku nechal být položenou.

I Am His Fucking Queen //JiKookKde žijí příběhy. Začni objevovat