2.1 Lusty Human

2.1K 147 3
                                    

Park Jimin
    Je ráno. Hodně brzo ráno. Budík mi ještě nezvonil do práce, takže můžu jeste nějaký čas ležet na zemi. Ano, na zemi. Je to mnohem lepší než ležet na té lechutné posteli, kam si můj otec vodí ženy. Do MOJÍ postele, protože ta jeho je plná lahví a plechovek od piva a jeho pokoj je plný cigaretového kouře a zavání to tam marihuanou. Ale to vlastně v podstatě v celém bytě.

    Zvedl jsem se a schoval moji snad poslední čistou deku do jedné z krabic v mém 'pokoji', aby mi ji otec nesebral.

    Obešel jsem mého otce, který v obýváku ležel na naší - po letech už pěkně rozervané - pohovce, vyloženě po hodně dlouhé noci plné chlastu a šel do naší ehmm... koupelny? Jestli se tomu dá tak vůbec říkat. I když se ji snažím udržovat čistou, kvůli otci to nemá sebemenší cenu. Buď se na mě nasere, že jsem mu přendal nějakou jeho věc na jiné místo, nebo že nemám utrácet za věci na mytí. Každopádně tohle většinou odnesu jen s jeho hodinovým brbláním o tom, jak moc jsem k ničemu.

    Vzal jsem si do ruky hřeben a začal si česat vlasy. Zrcadlo nad umyvadlem bylo zbarvené od kouře a jen těžko se v něm dalo něco vidět. S trochou snahy si na to člověk ale zvykne. Když jsem skončil s úpravou vlasů, abych vypadal aspoň trochu jako člověk, zadíval jsem se můj ošemetný obraz do zrcadla. Jak někdo jako já vůbec může žít? Nebo být zachráněný někým jako je má Alfa Jungkoo-!

Kdo je to? Nemůžu si vzpomenout na jeho jméno... nebo tvář... nebo co se vůbec stalo včera v noci?

    Jediné na co si vzpomínám, je Jin který mě drží sotva na nohou a říká něco jako; ,,Ty kreténe."
    Možná jsem se opil, ale tím si tak jistý nejsem. Za celé ráno mě nic takového nenapadlo, tak proč zrovna teď?

    Další je, že mě z nějakého důvodu zrovna Joon vysadil u nás doma s jeho řidičem Michalem. Můj táta naštěstí už odpadl, takže něměl čas mě zmlátil nebo seřvat. I když to se nejspíš stane ješte dneska. Jednou si to budu muset odbít.

    Pořád jsem se na sebe díval do zrcadla, a když jsem chtěl zkontrolovat každou část vlasů zvlášť, hnul jsem s hlavou na stranu, abych na to lépe viděl, projela mi krkem štiplavá bolest. Heknul jsem a znovu jsem lehce s hlavou pohnul, abych se podíval, proč mě to místo mezi ramenem a krkem tak bolí.

    Měl jsem tam nějaké dva červené štípance. Spíš mi to připadalo, jako by mě někdo... kousnul?

Kolem vpichu to bylo červené, nafialovělé až skoro černé. Bolelo to méně, než jak by se mohlo na první pohled zdát. Kůži kolem jsem měl citlivou a bolavou, s každým dalším strmým pohybem mnou projela nepřirozená bolest, která se ale kupodivu dala snést. Skoro jako kdyby mi přinášela rozkoš.

Byl jsem na svůj krk tak soustředěný, že jsem si ke svému neštěstí nevšiml osoby, který se do mně do koupelny přidala. Cuknul jsem sebou tak rychle, že můj bok narazil do umyvadla. Můj otec stál ve dveřích, se znechuceným výrazem ve tváři. Můj dech byl okamžitě mimo mou kontrolu. Snažil jsem se dýchat klidně, jak jen to šlo.

,D-dobré r-ráno, o-otče," zakuckal jsem se. Hlas se mi třásl i pod vší tou námahou, aby tomu tak nebyla.

Muž ve dveřích se prudce ohnal. Rukama se rozmáchl všude kolem sebe do prostoru a udělal velký krok směrem ke mně a tváří mi skoro jako projely blesky. Dostal jsem facku?

,,Co to má znamenat, ty couro?!" Zařval hned po tom, co se jeho dlaň setkala s mojí tváří. Zavrávoral jsem a pro oboru se opřel o vydlážděnou zeď koupelny. ,,To máš čas si po nocích s někým jít zajebat místo toho, abys pracoval?!" Řval dál. Jeho hlas mi projel hlavou a začal jsem se třást. Prosím dost.

I Am His Fucking Queen //JiKookKde žijí příběhy. Začni objevovat