Když Jin pomohl Jiminovi s mytím hlavy, Chimm mu to chtěl oplatit. Výměnou za to se dohodli na masáži.
,,Ahhh... tohle jsem potřeboval," vydechl Jin a celý se uvolnil. Oči měl zavřené a nechal jeho tělo klidně relaxovat.
,,Kdykoliv mi řekneš, rád to pro tebe udělám," odpověděl mu Jimin, když prsty akorát masíroval Jinův ztuhlý krk. Klečel vedle druhého muže na posteli - kde už bylo dávno vyměněné povlečení a prostěradlo - zatímco Jin se rukama zapíral o její opěradlo, bříško měl schoulené v klíně.
,,Kde ses to vůbec naučil?" Zeptal se ho po chvilce Jin, co se nemohl nabažit Omegy šikovných prstíků.
,,Ah, Yoka, moje spolupracovnice v kavárně miluje masáže. To ona se mě to před nějakou dobou snažila naučit. Akorát, nikdy jsem to ještě na nikom nevyzkoušel," zasmál se tiše Park, aby nijak nenarušoval jejich společný klid a pokračoval v masírovaní.
,,Někdo by ti za to měl začít platit! Wooow tohle bych s nechal líbit" brblal Jin. Jimin se znovu opět tiše zasmál, na tváři mu ale od Jinovy pochvaly stále zůstával velký úsměv.
Když byli oba hotový, vylezli ven a Jin šel napřed připravit něco k jídlu. Jimin už je sice upír, ale jeho proměna ještě stále není kompletní, proto jeho tělo pořád potřebuje lidské jídlo. Proměna nikdy není z minuty na minutu, její tělo na ni musí připravit, než kompletně přijme jeho smrt.
Jimin se zvednul s postele, stále ale dost opatrně. Koupel mu pomohla jeho svaly uvolnit. Jin mu na ně dal později, podle něj zázračnou mastičku, která mu měla od bolesti ulehčit. Když se tedy chystal převléknout, do čehož ho přemluvil znovu Jin, že musí dělat všude dobrý dojem s jeho tvářičkou, zalezl si do koupelny. A znovu se podíval so zrcadla, kde se mu na chvilku setmělo před očima.
V srdci ho štíplo, když uviděl jeho tělo. Celé od cucleků, které vážně jen tak nezmizí. A Jin to všechno viděl. Jeho pozornost se ale usadila spíše na krku. ,,Co to?" Řekl si pro sebe. Prsty zavítal na ono místo a pohladil s nimi jeho citlivou, bělající kůži.
Měl na něm hluboký, rudý kousanec od Jeona. Tím ho zbavil jeho lidskosti. Jeon Jungkook je můj Král. Přemýšlel Jimin pořád dokola. Pak si vzpomněl, že mu Jin dluží vysvětlení, které mu slíbil po koupeli. Rychle na sebe vzal oblečení, které mu Jin přinesl a chystal se vyběhnout za ním.
Na sobě měl světle růžové pukové kalhoty a bílé pruhované tričko. Do kalhot patřil pásek a na hlavu baretek. Jimin se nestačil divit, co to má mít na sobě? Vypadal jako panenka.
Zakýval hlavou. Přinesl to Jin, takže je to v pořádku. Řekl si a vyšel z koupelny ven. Prošel tím obrovským pokojem, kde se probudil a namířil to ke dveřím pryč. Tělo ho pořád ještě celé bolelo, ale potom, co se trochu rozhýbal, na bolest dokázal zapomenout. Vždyť na ni vlastně byl zvyklí.
Povzdech si, jako kdyby měl jít na zkoušku jeho života a namířil to opatrně, co nejtišeji za Jinem.
Mezitím, Jeon byl ve své kanceláři v jedné z nejvyšších městských budov a nepřestával kontrolovat čas. Jeho oči od jeho důležitých dokumentů v jednom kuse cukali směrem ke zdi, kde vyseli hodiny, nebo na jeho zápěstí.
,,Jestli se nezačneš soustředit na práci, jsme tady úplně k hovnu," prsknul na něj Namjoon a Jungkook jen zakroutil očima. Opřel se do jeho kožené židle a rukama si zakryl oči.
,,Jak můžu pracovat, když někde venku běhá ten sráč, Jiminův otec, a vyloženě má ruce v něčem fakt špatnym?!" Křičel Jeon. Nervy mu v posledních hodinách pracovali jak chtěli. Namjoon ho už kolikrát musel přetáhnout přes palici, aby se uklidnil. Aspoň trošku.
ČTEŠ
I Am His Fucking Queen //JiKook
FanfictionPark Jimin to nikdy neměl lehké. Na rodiče v životě štěstí neměl a momentálně žije jen se svým otcem, který na krku nemá nic jiného, než chlast a dluhy. A když už se zdá, že nic nemůže být horší, Kim Taehynug ho zatáhne do jednoho z luxusních barů v...