Q&A

5.5K 203 187
                                    

Mam nadzieję, że zaspokoję waszą ciekawość!

Luka

- Kiedy powiesz bratu, że jesteś omegą?~ Mam zamiar powiedzieć mu już nie długo.

- Uwielbiam cię słodziaku UwU~ To nie było pytanie ale bardzo dziękuję ❤

- Kochasz Tylera?~ Oczywiście, to mój brat

- Boisz się tego psychicznego doktorka?~ Sama myśl o nim przyprawia mnie o dreszcze i mdłości.

- Skarbie, myślałeś by poczytać troszkę więcej o byciu Omegą?~ Czytałem i rozmawiałem o tym z moim lekarzem ale w tym społeczeństwie nie daje mi to zbyt dużo bezpieczeństwa i odwagi.

- Jak myślisz, co się stanie jeśli Tyler się dowie, że jesteś Omegą?~ Nie wiem ale strasznie obawiam się jego reakcji. Boję się, że mnie znienawidzi 😫

- Polecam ci kupić pistolet na tego doktorka~ Niestety nie jestem pełnoletni, a rzeczywiście by się przydało.

- Kiedy nastąpi śmierć doktora?~ Może jest śmieciem ale nie życzmy mu śmierci. Może tylko uszczerbku na zdrowiu fizycznym i psychicznym.

- Czy jesteś gotowy obcować z Tylerem?~ Zależy w jakim sensie obcować

- Czujesz coś głębszego do Tylera~ To mój brat i kocham go jak brata

- Mam kotki w piwnicy, chcesz zobaczyć?~ Ja też mam kotki w piwnicy, może ty chcesz zobaczyć?

- Czy lubisz kabanosy?~ Tak, szczególnie te ostre

- Lubisz oglądać bajki?~ Tak, dość często je oglądam

- Czy chciałeś kiedyś wyjść w las, zostawić wszystko za sobą i zacząć wszystko on nowa~ Tak, kiedyś chciałem ale nie mogę wiecznie uciekać od problemów. Czułbym się wtedy jeszcze gorzej.

- Czy pokochałbyś Tylera jako swojego partnera?~ Nie chcę być nie miły ale to mój brat, a kazirodztwo jest złe.

- Anime?~ Jeśli chodzi o to czy oglądam, to czasami.

- Czemu Tyler jest Alfą, a ty Omegą?~ Skąd ja mam to wiedzieć? Tak po prostu jest.

Tyler

- Co sądzisz o Luce?~ A co mam o nim sądzić? To mój ukochany, jedyny i słodziaśny brat.

- Chcesz mieć swoją Omegę?~ Nie sądzę. Nie przepadam za Omegami i raczej nie mógłbym się z nią związać. 

- Kochasz Lukę?~ To mój brat jakbym mógł go nie kochać? 😂

- Masz ochotę zabić doktorka?~ Oczywiście ale najpierw połamać kończyny, wykastrować i sprawić ogromny ból.

- Uwielbiasz spać z Luką?~ Kocham! Tak fajnie i ufnie się we mnie wtula! 

- Co byś zrobił gdyby Collins zgwałciłby Lukę?~ Nie da się wyobrazić tego co bym mu zrobił. 

- Podoba ci się ktoś?~ Wiele osób przyciąga moją uwagę.

- Myślisz, że Luka jest Betą?~ Bo jest Betą.

- Czy wyciągniesz do brata pomocną rękę?~ Oczywiście, że tak. Cały czas to robię.

- Czy myślałeś, że twój brat jest adoptowany?~ Bardziej myślałem tak o sobie. Luka ma w większości charakter po rodzicach.

To on?Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz