Bölüm 5: Kabullenmek

51 2 0
                                    

Bir adada olduğumuz gerçeği beni biraz yıaratmıştı,düşünce düşünemiyor korkuyordum ama bu durumda kötü gerçekler olduğu gibi iyi gerçeklerde vardı misal;
Kötü gerçekler: Gemideki herkes öldü, gemi suyun dibinde, ıssız bi adadayız ve yunus yaralı bunlarda yetmezmiş gibi bide ne yiyeceğimiz ne suyumuz nede kendimizi koruyabilmek için bi silahımız vardı.
Fakat bunların yanında iyi durumlarda vardı,mesela:
En azından biz kurtulduk... ıııı... üzgünüm ama bundan başka size verecek iyi bi haberim yok fakat iyimser olmalı ve mantıklı düşünüp o şekilde hareket etmeliyiz.
Bu dediklerim iyi hoşta ne yapacağımı bilmiyorum fakat yunusun yarasını görünce ilk olarak onunla ilgilenmem gerektiğini düşündüm.
Yunus benden iki yaş büyük olmak ile birlikte 19 yaşındaydı ama sanki ben ona abilik yapacaktım, malum yunus yaralıydı.
Yunusa yarası için ne yapabileceğimi sorduğumda  kendi tişörtünün  omuz kısmını dikiş yerinden kopardı ve size biraz iğrenç gelebilir fakat ağzında biriktirdi tükürüğü elindeki kumaşa tükürüp yarasına bastırdı, insan tükürüğünün dezenfektan (bakteri öldürücü) etkisine sahip olduğunu bildiğimden bana tiksindirici gelmedi.
Yunus bu işi yaptıktan sonra  bezi bacağına bağlayıp "ömer biraz su bulabilirmisin" diyip bana iş kitledi  bende kumsal boyunca yürüyüp bi hindistan- cevizi aradım ve yaklaşık yarım saatte, kıyı çizgisinde bulduğum bi ağaçta birkaç hindistancevizi görünce ham (olgunlaşmamış) hindistancevizlerinden birini gözüme kestirip bi dalı ona atıp düşürdüm,özellikle ham seçmemin nedeni  organlarına oranla ham hindistancevizinde daha fazla sıvı olur zamanla o sıvı önce hindistancevizi üstüne sonrada cevizin o beyaz etli kısma dönüşür.
Yunusun yanına gidip birkaç taş yardımıyla cevizi kırıp suynu içtik.
Bir hafta sonra...

Issız Ada ve üç arkadaşHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin