Not: Bol fotoğraflı bölümdür. Yoksa bu kadar uzun bir bölüm değil.
8 Ağustos
Bugün babamın doğum günüydü. Babaannemler ve Aaliyah halam erkenden bize geldi. Babam yeni albüm çıkaracağı için evde değildi.
Annem pastayı kendisi yapmak istedi ama güzel yapamadığı için ona izin vermediler ve pastayı babaannem Karen yaptı. Pasta o kadar güzel görünüyordu ki kimse görmeden gizlice pastanın üzerindeki krem şantiden alıp yedim.
Kardeşim Luke gözünden hiç çıkarmadığı gözlük ile evde dolaşırken annem gözlüğünü çıkarmaya yeltendi ama Luke izin vermedi.
Annem "Gözlerin gayet iyi görüyor. Hem gözlüklerin camı bile yok." dediğinde Luke omuzlarını indirip kaldırdı ve "Böyle daha zeki görünüyorum anne." dedi.
O an kendimi tutamayıp "Aptalsın Luke. Gözlüklerin ile de tıpkı gözlüklü bir aptal gibi görünüyorsun." deyip dil çıkardım.
Luke bana bağırıp beni kovalarken beni yakalamaması için kaçtım. Kaçarken beni yakalayacak diye çok korktum. Ben ondan daha güçlüydüm ama yine de korktum işte.
Annemin telefonundan sınıf arkadaşım Daniel'ı aradım ve onunla konuştuk. Bana beni sevdiğini söyledi. Bir şey söylemedim ve telefonu kapattım.
Bu cümleyi söyleyen erkek ile konuşasım gelmiyor. Sonra Josh'ı aradım ve sonra Scott'ı.
Annem telefonu aldığında kimleri aradığıma baktı ve "Babana senin çekeceğin hiç aklıma gelmezdi." deyip güldü.
Annem çok güzel. Babam da çok yakışıklı. O yüzden bu kadar güzelim herhalde. Şuraya fotoğrafımı yapıştırıyorum.
Akşam Luke ve Cameron amcam ve Lily teyzem geldi. Lily teyzemin doğumu yaklaştığı için hiç keyifli görünmüyordu.
Annem ona biraz tavsiyeler verdi. Luke ve ben, Luke amcamın getirdiği Hot Doglardan yerken annem sürekli "Fazla yemeyin!" deyip durdu. Onlardan yememizi hiç istemiyor. Neden böyle yaptığını anlamıyorum.
Babam eve gelmeden önce ışıkları kapattık ve o girdiğinde bizi göremedi.
"Bebeğim, çocuklar?" deyip bize sesleniyordu ama cevap vermedik. Çok komikti.
Sonra ışığı açtık ve birkaç kez "İyi ki doğdun Shawn!" dedik. Ben arada karıştırıp Shawn yerine baba dedim ama kimse fark etmedi.
Pastanın kremasından yenildiği anlaşılınca annem bana baktı. Anneme ellerini yıkayan Luke'u gösterip "Luke yemiştir anne." dedim.
Luke'un haberi bile yokken o yemiş gibi gösterdim. Böyle düşününce biraz kötü hissettim ve pastamın yarısını Luke'a verdim ve beni affetmesini söyledim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
•Guess What? ~Shawn Mendes
FanfictionBilin bakalım ne oldu? Hamileyim ve bebeğimin babası okulun çapkın ve yakışıklı öğrencisi Shawn Peter Raul Mendes. Bunu sır olarak saklamayı düşünüyordum. Ama bilirsiniz bu hayatta işler her zaman planladığımız gibi gitmez.