"Hala cinsiyetlerini öğrenmemekte ısrarcı mısın?" dedi Bayan Diaz, ultrasonda bebeklere bakarken.
"Evet, istemiyorum." dedim gülümseyerek.
Babaları olmadan cinsiyetlerini öğrenmek istemiyordum. Gerçi olsaydı da öğrenmek istemiyordum. Hamile olduğumda bebeğimin cinsiyetini öğrenmeyeceğime dair kendime önceden bir söz vermiştim.
"Bayan Diaz, hiç olmazsa bana söyleyebilir misiniz?" dedi Luke heyecan ile.
"Hayır, Luke. Kimse öğrenmeyecek!" diyerek kızdım. Sinirli bir şekilde taklidimi yaptığında ona dil çıkardım.
"Artık 6.5 aylık oldular, Carly. Okulu bırakman gerekiyor. Fazla yorma kendini, sürekli yatıp dinlen."
Üzgün bir şekilde başımı sallayıp Bayan Diaz'ı onayladım. Okulda kötü anılarım olduğu kadar iyileri de olmuştu.
"Bu söylediklerim şaka değil. Küçüksün, bazı şeylerin ciddiyetini kavrayamayabilirsin ama ciddiye alman gerekiyor. En ufak bir ağrın olduğunda direkt beni arayıp buraya geliyorsun. Anladın mı?"
"Anladım." dedim ama anlamamıştım. Ne olabilirdi ki? Sonuçta yaptığım tek şey okula gidip oturmak, okuldan eve gelip yatmaktı.
•••
"Neyse ki son derse yetişebildik." dedi Luke, biyoloji sınıfına girdiğimizde. Bunu umursamıyordum. Onun da umursadığını sanmıyorum.
Lily, bizi görünce heyecan ile ayaklarını zemine vurdu ve Cameron'ın yanından kalkıp yanımıza geldi.
"Lütfen, öğrendik deyin!" derken bir bana bir de Luke'a bakıyordu. Maalesef onu memnun edecek cevabı yine veremeyecektim.
"Arkadaşın çok inatçı! Sadece ben öğreneyim dedim ama doktorun yanında bana söylemediği şey kalmadı." diye cevapladı Luke.
Gözlerimi devirdim.
"Abartma istersen."
Küsmüş gibi bakıp bir şey söylemeden Cameron ve Lily'nin oturduğu sıranın arkasına oturdu.
"Carly, taş olsa çatlardı. Neden öğrenmek istemiyorsun? Çıldıracağım."
O da bana tavır alıp az önceki yerine oturdu. Üzgün bir şekilde Cameron'ın omzuna başını koyduğunda Cameron, Lily'nin saçlarını okşadı. Şu an çok tatlı görünüyorlardı.
Yaklaşık 5 aydır birlikteydiler. Yani annemlere hamile olduğumu söylediğimiz gece Cameron, Lily'i evine bırakmıştı. Yolda konuşmaya başlayıp sabaha kadar muhabbetlerini devam ettirmişlerdi ve şimdi de sonuç karşımda gördüğüm manzaraydı.
Hala nasıl bir gecede sevgili olduklarını bilmiyordum ama onlar adına çok mutluydum. Bu hikayede en azından birilerinin mutlu olması gerekiyordu.
Luke'un yanına oturdum. Çantamdan çıkardığım çikolatayı ona uzattım. Gönlünü almak istiyordum. Benim için çok çabalıyordu ve onun her zaman mutlu olmasını istiyordum.
Çikolatayı görünce bir şey söylemeden elimden aldı ve yemeye başladı.
"Neyse, affettim." dedi gülümseyerek. Halbuki affetmesini gerektirecek bir hata yapmamıştım.
Hamile olduğumu müdür Bay Clifford duyduğunda-ki bunun ne zaman gerçekleşeceğini çok merak ediyordum-beni odasına çağırmıştı ve hamile olduğum için bu okulda eğitimime devam edemeyeceğimi söylemişti.
Neyse ki Bay Clifford, Luke'un arkadaşı Michael'ın babasıydı ve Luke ile Michael onu bir şekilde ikna etmişlerdi. Şimdi ise hala buradaydım ve okula devam ediyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
•Guess What? ~Shawn Mendes
Fiksi PenggemarBilin bakalım ne oldu? Hamileyim ve bebeğimin babası okulun çapkın ve yakışıklı öğrencisi Shawn Peter Raul Mendes. Bunu sır olarak saklamayı düşünüyordum. Ama bilirsiniz bu hayatta işler her zaman planladığımız gibi gitmez.