"Çok aptalsın. Keşke kasların yerine biraz da beynine ağırlık verseydin."
Yüzündeki morluklara buz torbası ile hafifçe bastırdığımda canının acıdığını belirten sesler çıkarıyordu.
"Şu haline bak." diye hayıflandım.
"Sen bir de karşı tarafı gör." dedikten sonra kahkaha atmaya çalıştı.
Bu, kavga sonrası söylenen klasik cümlenin beni memnun etmediğini anlaması için suratımı buruşturarak homurdandım.
"Liam zaten sarhoştu. Alttan alabilirdin."
Sinirden çenesini sıktığını yüzüne bakınca fark edebiliyordum.
"O şerefsizin adını bir daha ağzına alma!"
Ondan neden bu kadar nefret ettiğini bilmiyordum. Sonuçta henüz yeni tanışmışlardı ve aralarında bir olay geçmemişti. Tabii yaklaşık bir saat önceki kavgayı saymazsak.
Powerpuff Girls baskılı küçük yara bandını elmacık kemiğinin üzerindeki küçük sayılabilecek yaranın üzerine yapıştırdığımda çok tatlı görünüyordu.
"Neden gülüyorsun?"
Güldüğümün farkında bile değildim. Cevap alamayınca kaşlarını çatıp cebinden telefonunu çıkardı ve ön kameradan kendi görüntüsüne baktı.
"Ah, hadi ama! Bu yara bandı ile insan içine çıkacağımı düşünmüyorsun herhalde? Karizmamın çizilmesine izin vermem."
Elini, yara bandını çıkarmak için yüzüne götürdüğünde tuttum ve engel olmaya çalıştım.
"Farklı bir yara bandım yok Shawn. Onu çıkarırsan yaran mikrop kapabilir ve en önemli hazinen, yani suratın, eskisi kadar iyi görünmeyebilir."
Umursamıyormuş gibi dudağımın kenarını yana kıvırdım.
"Yine de sen bilirsin."
Sessiz geçen birkaç saniyenin ardından gözlerini devirdi.
"Her neyse, sabaha kadar kalabilir."
Ben buz torbasını hafifçe yeniden göz çevresine bastırırken başını arkaya doğru dayadı.
"Liam hamile olduğumu bilmiyordu. Yani babalarının sen olduğunu söylemek zorunda değildin."
Bana bakmak için başını kaldırıp kaşlarını çattığında elim ile ağzımı kapattım ve söylediğim şeyi düzelttim. Çocuk L desem sinirleniyordu.
"Puşt hamile olduğumu bilmiyordu diyecektim."
Güçlükle gülmeye çalıştı. Her mimik hareketinde yüzünün her zerresinin çok acıdığından emindim.
"Bu kelime ağzında çok tuhaf duruyor. Daha önce hiç söylemedin mi?"
Başımı iki yana salladım.
"Hayır. Kullanmamı gerektirecek bir durum yaşamadım."
"Canını sıkan bir erkek olduğunda ona "BENDEN UZAK DUR LANET PUŞT!" diye bağır ve bacaklarının arasına sağlam bir şekilde dizini geçir. Seni bir daha rahatsız edemez. Ya da direkt bana söyle."
"Bu taktik için teşekkür ederim. Eminim çok işime yarayacak."
Söylediğimde ciddi değildim. Artık erkekler ile bir ilişkim olmayacağı için buna gerek duymayacaktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
•Guess What? ~Shawn Mendes
FanfictionBilin bakalım ne oldu? Hamileyim ve bebeğimin babası okulun çapkın ve yakışıklı öğrencisi Shawn Peter Raul Mendes. Bunu sır olarak saklamayı düşünüyordum. Ama bilirsiniz bu hayatta işler her zaman planladığımız gibi gitmez.