18. Bölüm

3.1K 313 477
                                    

Yazar Notu: İtiraf ediyorum son kısımlarına göz atmadım, sıkıldım. Çok uzun bir bölüm geldi bu sefer. Buna göre aynı muameleyi görmek istiyorum haberiniz olsun! Bu bölümde çok özlediğiniz biriyle kavuşacaksınız. Sizi daha fazla tutmak istemiyorum. Kendinize çok iyi bakın. Hoşça kalın!

Bölüm 18

"Ağabey sen niye zahmet ediyorsun ki?" dedi Meyra. Arka koltukta aradan kafasını uzatmış bir Pusat'a bir Fuat'a bakıyordu. "Ben Begüm anneme kendim giderdim. Hem Emre de alabilirdi," dedi. Pusat cevap vermedi, tüm dikkatini yola vermişti. Onun bu haline sıkılan Meyra oflayarak Fuat'a baktı. Fuat camı açmış kolunu dışarı sarkıtmıştı.

"Fuat ağabey bari sen bir şey söyle!" Fuat Meyra'nın isyanıyla ona dönüp onun burnunu iki parmağının arasına kıstırdı.

"Kız kâküllü sen bahanesin, Pusat, ağabeyimle konuşmaya geliyor anlasana." Meyra önce şaşırdı ardından rahatlayarak arkasına yaslandı. O, Pusat'ın herkese göz dağı vermeye geleceğini düşünmüştü. Begüm teyzeye ve Erkan amcaya bu göz dağı sökmezdi, yapamazdı zaten de yine de ortamın gerilmesini istemiyordu. Ardından onu bir merak sardı.

"İyi de niye konuşacaksın?" diye sordu Meyra. Pusat dikiz aynasından ona baktı. Her şeyi öğrenme huyu maalesef annesinden geçmişti.

"Çok konuşuyorsun Meyra, çeneni Begüm teyzeye yaranmakta kullan, her şeye de karışma," diye tersledi onu Meyra, kollarını göğsünde bağlayıp suratını astı.

"Sana kalsa hiç konuşmayacağım zaten!" diye söylendi. Fuat onun bu tepkisine güldü. Klasik küçük kardeş sitemiydi. Ona da Suat çok yapardı. Yüreği özlemle sızlamasına rağmen

"Kumama söylersin, tersler Pusat Bey'i," dedi ve Meyra'ya göz kırptı. Meyra kahkaha atınca Pusat homurdandı.

"Kuma deyip durma şu kıza-"

"Kız değil kadın!" diye araya girdi Meyra. Pusat ona ters ters bakınca kıkırdadı. Son dönemlerde gereğinden fazla gergindi Pusat. Bunun sebebini herkes bilse de hiçbir şey söyleyemiyorlardı. Pusat'ın hışmıyla başa çıkabilecek iki kadın da şu an onlardan uzaktaydı.

"Elif'le konuşmuyor musun?" diye sordu Fuat. Pusat cevap vermedi. Fuat arkasına dönüp Meyra'ya baktığında Meyra kaşlarını kaldırarak 'hayır' dedi. "Geri zekalısın abi," dedi Fuat. Pusat öfkeyle ona baktı. Bu konu hakkında konuşulmasından hoşlanmıyordu.

"Sana giren çıkan mı var Fuat, hayırdır?" Fuat da aynı öfkeyle ona baktı. Her hata yaptığında zeytinyağı gibi üste çıkıyordu Pusat, bundan nefret ediyordu.

"Bana giren çıkan yok ama senden çıkan bir daha sana girmeyecek, o zaman anlayacaksın kendi ipini çektiğini!" Pusat cevap vermeden asfaltı inleterek sert bir şekilde arabayı park etti. Fuat hiçbir şey söylemeden arabadan inip kapıyı sertçe çarptı. Meyra arabadan inmeyince Pusat ona döndü. Gözleri ateş saçıyordu. Burun delikleri öfkeyle açılıp kapandı.

"Kapının açılmasını mı bekliyorsun?" Meyra dudaklarını ıslatıp kemerini çözdü. Korkudan altına kaçıracaktı ama lafını yine de esirgemedi.

"Yok sen henüz o kadar evrim geçirmedin," dedi ve Pusat ona bağırmadan arabadan indi. Hızlı adımlarla Fuat'a yetişip Fuat'ın koluna girdi Meyra.

"Bu ayıcık niye delirdi yine?" diye sordu. Fuat, Meyra'ya baktı.

"Nehir kıza aşık ne kendine ne ona itiraf edebiliyor; Elif'i özledi gururundan arayıp özür dilemiyor, sonra böyle etrafa sataşıyor mal!" Meyra kıkırdadığında Fuat'ın siniri geçti. Ona dönüp burnunu iki parmağının arasına kıstırdı.

SENDEN ÖNCE SENDEN SONRA (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin