** Kiss kiss dediniz, alın size kiss... Karşılığında alırım yorumlarınızı fjnnfjknj
Ve şarkıyı söylediğim yerde mutlaka açın, iyi okumalar eheh
****
Sehun, beraber yürürken eve giden caddedeki marketin önünde beni durdurdu.
"Evde yumurta ve pirinç bitti. Hazır marketin önünden geçerken alalım." Elimi tutup beni çekiştirerek içeriye soktuğunda istemsizce gülümsemeye başladım. Benim yaptığım şeyin aynısını o yapınca çok daha hoş ve güzel oluyordu. Sahiplenilmiş hissettiriyordu ve ben bunu seviyordum. Yani, yapan Sehun ise tabii.
Sehun elimi bırakıp reyonlar arasında ilerlerken ben de kendime ve ona çikolata seçmekle meşguldüm. İkimiz de tatlıya bağımlı gibiydik.
"Ne bakıyorsun?" bir süre sonra yanıma geldiğinde sormuştu.
"Çikolata."
"Güzel fikir." Sehun sırıtıp elindekileri gösterdi. "Ben alınacakları aldım. Hadi ödeyip evimize gidelim." Birkaç çikolatayı daha elime sıkıştırıp kasada bekleyen Sehun'a yetiştim.
"Bunlar da var." Kasiyer kıza geçmesi için söylediğimde başını kaldırıp bana baktı. Ve beni gördüğü gibi anında gözleri büyümüştü.
Tanrım! Yine mi ya, yine mi? Ağlamak istiyordum! Gerçekten oturup ağlayacaktım çünkü ben sadece Sehun ile özel bir gün geçirmek istemiştim. Ama ne kadar eski flörtüm varsa hepsi karşıma çıkmıştı. Ve bu, sanki tüm şehri elimden geçirmişim gibi bir izlenim yaratıyordu. Tamam, hatırı sayılır derede kişiyle olmuştum ama bu asıl konu değildi.
"Ağh, sen..." parmağıyla beni işaret ettiğinde Sehun'un bakışları da beni buldu.
"Ödediysen hadi gidelim, Sehun." Onu iteklemeye çalıştığımda çatık kaşları ve asık suratıyla kasayı işaret etti. Maalesef ki daha ödememişti. "Boş ver başka yerden alırız, hadi gidelim." Kolunu tutup ittirmeye çalıştığımda bıkkınlıkla nefesini verdi.
"Sen benden mi kaçmaya çalışıyorsun?" kız şaşkınlıkla söylediğinde yalandan gülümsedim.
"Hayır."
"Mesajlarıma da cevap vermemiştin. Neden benden kaçıyorsun?" gözleri üzüntüyle bürünmüş bir halde bana bakıyordu. "Üstelik numaramı isteyen de sendin." Evet, benim daha yakışıklı olduğumu söylemesi için ondan numarasını almıştım. Canım isterse takılırım diye de düşünmüştüm ama sonrasında bundan vazgeçtim. Zaten çok geçmeden de hayatıma Sehun dahil olduğu için vaktim de olmamıştı.
"Ö-Öyle mi yapmıştım ya?" Tedirgince söyleyip Sehun'a baktığımda bana sert bir şekilde gözlerini devirdi.
"Ödemeyi alır mısınız artık?" Sehun sert bir ses tonuyla söylediğinde kız ona dönüp gözlerini kısarak bakmaya başladı.
"Seni de hatırladım. Buraya ara sıra gelen o utangaç çocuksun." Kız bir anda aydınlanmış gibi bir bana bir de Sehun'a baktı. Birkaç kez daha aynı işlemi gerçekleştirdi. "O gün önündeki çocuk buydu!" Bana Sehun'u işaret ettiğinde ne dediğini anlamamıştım.
"Ne önü, ne çocuğu?"
"O gün sen sıradayken önünde biri vardı ve sen de ona bir şeyler demiştin ama cevap vermemişti. Hatta ben sana o çocuğun çok yakışıklı ama çok utangaç biri olduğunu söylemiştim." Bakışları Sehun'u bulup kısa bir an cilveyle baktı. "İşte o çocuk, bu çocuk. Ben ondan daha yakışıklı mıyım diye sormuştun ya? Hatta yakından bakmam için numaramı almıştın!" kız bana olayı hatırlatmak için konuştukça konuşuyordu. Başarılı olmuştu da. Artık hatırlıyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Woori Doori // HUNHAN
FanfictionBiz ikimiz, sahiden de bir elmanın iki yarısı mıydık? Galiba, daha da fazlası...