18. Bölüm - Öyle bir alışkanlık ki

1.2K 138 190
                                    

** Medyadaki sözler Sehun'u güzel anlatıyor. Ayrıca şarkı da dizi de çok güzel bakın derim. Ama Park Seo Joon'un poposu hepsinden daha güzel diyerek geceyi kapatıyorum dcnkdn

İyi okumalar

**** (2 gün sonra)

Ders bitiminde salına salına okulun kantinine girdiğimde arkadaşlarımdan birkaçını orada görmüştüm. Normalde kahve alıp gidecektim ama madem buradalardı ben de yanlarına gidebilirdim.

"Selam." Boş bir sandalye çekip Chanyeol'ün yanına iliştim.

"Selam. Dersin bitti mi?"

"Evet. Diğerleri derste herhalde?" Baekhyun ve Kyungsoo olmadığı için sorduğumda ufak bir baş sallaması ile beni onayladılar.

"Gelirler şimdi." Junmyeon'un söylediği üzerine dakika geçmemişti ki Kyungsoo kapıda belirdi.

"Geliyor bile agresif adam." Chanyeol'ün yorumuna Jongin kaş çatıp itiraz etmişti.

"Soo pamuk gibi bir adam. Hiç de agresif değil."

"Sen onu tanımayanlara anlat." Junmyeon suratını buruşturduğunda Kyungsoo da masaya oturdu.

"Ne konuşuyorsunuz? İçimden bir ses benim hakkımda diyor. Eğer öyleyse söyleyin de alayım boyunuzun ölçüsünü." Gözlerini üzerimizde tek tek öldürmek ister gibi gezdirdi. Hatta belki de gerçekten öldürmek istiyordu, emin değildim. Sadece bize karşı saf bir öfke beslediği kesindi.

"Az önce pamuk gibi mi demiştin?" dayanamayıp Jongin'e laf attığımda uzanıp Kyungsoo'nun yanağından bir makas aldı.

"Bana karşı pamuk gibi. Tıpkı senin Sehun'a olduğun gibi." Cümlenin sonuna doğru o göz kırparken ben göz devirdim.

"Sehun ne alaka şimdi? Onu katmak zorunda mısın?"

"Örnek veriyorum. Sadece örnek." Sırıtırken yaptığı imayı anlayabiliyordum. Zaten bu aralar konuyu sürekli Sehun'a karşı olan yumuşak tavrıma vuruyorlardı.

"Ne örneğiymiş o?" Baekhyun konuya atlayarak yanıma iliştiğinde Chanyeol sırıttı.

"Sehun örneği."

"Ne Sehun'u?" Baekhyun korumacı tavrını takınıp bana kaşlarını çattığında yeniden göz devirdim. Bu konuda o kadar hassas ve saldırgan davranıyordu ki Chanyeol'e deli divane aşık olduğunu bilmesem Sehun'a karşı hisleri var diyecektim. Bu korumacılığı sanki Sehun ve benim bir arada olmamın düşüncesine katlanamıyor gibiydi.

"Luhan'ın Sehun'a olan farklı tavırlarından bahsediyorlardı." Chanyeol düzgün bir açıklama yaptığında Baekhyun'un gözleri tek tek herkeste dolaştı.

"Yok öyle bir şey." Bu itirazı diğerlerinden birer göz devirmesi kazanmıştı.

"Öyleyse eve gitmek yerine bizimle mekana gel." Jongin kışkırtarak söylediğinde iç çektim. Eve gitmek istiyordum ama gurur meselesi de vardı. Hem onlara gelmiyorum dersem Sehun'a olan hassasiyetim üzerinden benimle uğraşacaklardı.

"Tamam." Kabul etmekten başka çarem yoktu. "Tamam, geliyorum." Beni ne sanıyorlardı bilmiyorum ama Sehun'a bağımlı değildim. Yani çok değildim. Az bağımlıydım.

****

Kahvem bitmiş olmasına rağmen hala arkadaşlarımla oturuyordum çünkü onlarla mekana gideceğimi söylemiştim. Fakat acilen bundan kurtulmanın bir yolunu bulmam gerekiyordu. Çünkü Sehun 'akşama benimle bir planın var mı?' diye mesaj atmıştı. Muhtemelen benimle vakit geçirmek istiyordu. Ve o böylesine masum bir istekte bulunmuşken ben nasıl onu bırakıp da arkadaşlarımla takılırdım?

Woori Doori // HUNHANHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin