→part( ˙꒳​˙ )Five←

2.1K 486 133
                                    

×ییبو میتونی چند تا کیس مارک بزاری؟

وقتی عکاس این جمله رو گفت چشمام گرد شدن و سریع خواستم مخالفت کنم ولی با انجام یکم محاسبه سر انگشتی فهمیدم که این واقعه "فن فیکی عاشقانه" کلی سود بهم میرسونه نه تنها از زمینه پول بلکه میتونم به خاطرش تا اخرم عمرم ییبو رو دست بندازم!

ییبو نزاشت سر تماشاچی های ذهنیمو با وراجی هام بخورم و بلافاصله لب هاشو از هم فاصله داد و شروع به میکدن کرد.

با گاز گرفته شدن پوستم صدای خیلی ناجوری از دهنم بیرون اومد.

×نگران نباش طبیعیه

به خداوندگار قسم که تونستم لبخند شرورانه ییبو رو حس کنم . این مردیکه یه شیطان زادست؟

×به اندازه کافی شونشو قرمز کردی برو سراغ گردن.
این عکساسه یا فیلم بردار پورن؟ لعنتی نباید الان یه تصویر پاک و کیوت از گی نشون بدی؟ این چه کوفیتههه؟

با حس کردن لب های ییبو روی گردنم نفسم بند اومد .

گردن من به شدت حساسه باور کنید که نهایت تلاشمو برای نخندیدن سر قلقلکی که ییبو با زبونش روی گردنم ایجاد میکرد کردم.

عکاس با ذوق گفت : فوق العادستت! اینا قطعا جزو ترند های امسال میشن نظرتون چیه چند تا عکس دیگه بگیریم که بعد از ترند شدن پخششون کنیم؟

ییبو با قیافه جدی گفت : که چی بشه؟

×که امار ترند بالا تر بره! این یه اصله همیشه بعد از پخش یک چیز فوق العاده و معروف شدنش یه چیز بهتر پخش میکنن و کلی ازش پول به جیب میزنن!

غریدم : تا همینجاشم کلی زیاده روی کردی . چی به ما میرسه؟

×پول بیشتر!

با مبلغی که عکساس بهمون پیشنهاد داد توی چشمامون عکس دلار نقش بست و از دهنمون صدای جیرینگ گاو صندوق پخش شد.

+چه ژستی رو باید انجام بدیم؟

×همو ببوسید!

واقعا برای اون حجم از پول جای اعتراض نبود پس سعی کردم باهاش بسازم : ییبو بعد از این قراره تا اخر عمرم سوژت کنم.

ییبو غرید : پس قراره به زودی بمیری.

×ببخشید مگه شما تو رابطه نیستید؟

بلافاصله من و ییبو جیغ کشیدیم : نه!

عکاس معذرت خواست و بعد در عین بیخیالی تو لنز دوربینش نگاه کرد : یادتون نره که هم دیگه رو بغل کنید.

مردیکه فودانشی عن.

ییبو رو با میلی بغل کردم و سرمو بهش نزدیک کردم .

به نظر میرسید که ییبو از من پول دوست تره چون بدون هیچ مخالفتی لب هاشو روی لب هام گذاشت.

[DOGGY LIFE !!!]Where stories live. Discover now