اون مرد هیچوقت یاد نمیگیره که یه جنتلمن باشه.
سرمو به نشانه تاسف تکون دادم : ییبو میشه بیخیال ور رفتن با اون توپ های لعنتیت بشی؟ییبو دستشو از مکان نا مقدس دور کرد و با مالیدن دست هاش به هم سعی کرد تمیزشون کنه.
خدایا . من از چی این مرد خوشم اومده ؟ اون دقیقا عین پیرمرد های ۸۰ ساله رفتار میکنه.
دوباره به خودم یاداوری کردم : ژان ژان ادم ها عین فن فیک ها نیستن اونا پر عیب و نقصن و همین چیزاست که قشنگشون می...
خودم حرف خودمو قطع کردم : لعنتی ولی خاروندن اون خایه ها اصلا چیز قشنگی نیست!ییبو از روی کاناپه پاشد و خیلی نرمال و عادی شروع به ور رفتن با گوشیش کرد.
-دستاتو بشور..
+ها؟
-اون دست های کثافت لعنتی رو بشور.ییبو شونه هاشو بالا انداخت و با اکراه به سمت اشپزخونه رفت تا یکم از دنیای هپلی بودن دور شه.
زیر لب غر غر کرد : حالا خودت یه روزی اینا رو میکنی تو دهنت..
کنارش وایسادم تا با یه نگاه عمیق خفش کنم.+هی ژان میدونستی اگه زندگیمون یه فیک بود نویسندش چه شکلی میشد؟
- اره یه کون گشاد احمق که فقط دوتا کاراکتر خلق کرده.
+بهتر نیست که از غار بیایم بیرون یکم دوستامونو ببینیم؟
-واو دوست پسرم میخواد منو به یه دیت ببره؟
+این فقط یه بیرون رفتن ساده لعنتیه!____________________
جلوی اینه ایستادم و زیپ سوییشرتمو بالا کشیدم
-اون پیژامه بابابزرگیتو عوض کن
ییبو غرید : چرا ادم نمیتونه با لباس دلخواهش بره بیرون.-این لباس دلخواه نیست ! این یه تیکه پارچه از قرن ها پیشه که بهت به ارث رسیده.
+حالا اگه یه ایدل پوشیده بودتش میشد مد جهانی سال.
-حالا که تو جز یه سیب زمینی بی خاصیت چیزی نیستی.
ییبو یاد اوری کرد : و یه مدل پورن گی.سرمو به نشانه تاسف تکون دادم و منتظر ییبو جلوی در وایسادم.
ییبو جلو تر از من راه افتاد و سوار ماشین شد.
+خب دقیقا باید چه گوهی بخوریم؟
-عین ادم های عادی از بیرون رفتن عادیمون لذت ببریم و به دوست های عادیمون سر بزنیم و جاهای عادی بریم؟
+ژان راستش ما اونقدر ها هم خاص نیستیم که تو بخوای توی چند جمله ۴ بار از کلمه عادی استفاده کنی.هوفی کشیدم و شیشه ماشینو پایین دادم.
ییبو راه افتاد : خب اول بریم پاساژ ؟
-پس اول میخوای برای دوست پسر جذابت خرید کنی؟ییبو سرشو به نشانه تاسف تکون داد : تو دوستی چیزی نداری که بهش زنگ بزنی و شروع این رابطه رویایی رو بهش بگی؟
-خیلی انتظاراتت بالاست . دوستای من توی شبکه های اجتماعی خلاصه میشن.
+پس اون دوستت تاهارو چی؟
YOU ARE READING
[DOGGY LIFE !!!]
Fanfiction-خدای من این یک فن فیک لعنتی نیست این زندگی واقعی منه! به دنیای ذهن شیاعو ژان خوش آمدید جایی که اون ماجراهای زندگیشو به متفاوت ترین شکل ممکن بیان میکنه ! یه فن فیک فوق طنز از کاپل ییژان ^^ امیدوارم خوشتون بیاد.