‌→part( ‾́ ◡ ‾́ )Twenty-four ←

1.3K 312 116
                                    

تصورتون از یه دیت چیه؟ گرفتن دست های هم دیگه ، نگاه های زیرزیرکی عاشقانه و سرخ شدن و سفید شدن های غیر ارادی؟
کاپل های خجالتی ای که توی سرمای زمستون بین دو راهی گرفتن دست پارتنرشون یا بغل کردنش موندن؟

یا شایدم یک زوج کیوت و بانمک رو تصور میکنید که توی تابستون با لباس های کاپلی روشنشون توی خیابون راه میرن و سر به سر هم میزارن و میخندن .

ولی قطعا نمیتونید یه بدبختی رو مثل من تصور کنید که جلوی فروشگاه قطعات مخصوص موتور سیکلت وایساده و دست پارتنرشو میکشه.
نه برای اینکه بریم توی فروشگاه !
بلکه برای اینکه بعد از دوساعت بتونم از توی اون فروشگاه نفرین شده بکشمش بیرون !

به نظرتون کدوم دیوانه ای سر دیت اول انقدر هول بازی در میاره؟ جوابش واضحه وانگ ییبو!

نمیخوام احساساتی شم . به هیچ عنوان !
اما تنها تصور من از امشب یه کادوی کوچولو مثل یه عروسک بانمک و رفتن به سینما و کافه مورد علاقم بود.
نه این فاک !
نه این فاک نه این فاک نه این فاک نه این فاک ...

اخرش هم مثل ایدل هایی میشم که روی یه بدبختی کراش زدن و نمیتونن بهش برسن پس میرن توی یوتیوب و فن مید هاشو باهاش میبینن و دنبال فن فیک های ریل لایفشون میگردن.
ها ها ها ها واقعا رویاییه مگه نه؟

یه وقتایی از خودم میپرسم ژانر زندگی من دقیقا چیه ؟ از همینجا تقاضا میکنم . اگه خدایی وجود نداره ، میشه نویسنده زندگی من خودشو نشون بده و بگه دقیقا کجای راه رو اشتباه رفتم؟

اوکی ژان آروم باش . تو به جهان های موازی اعتقاد داری مگه نه ؟ مطمئن باش تو یکیشون یه آدم پولدار و خوشحال و خوشبخت و معروفی و هیچ خبری از گی بازی های اطرافت نیست.
هیج خبری !

ییبو کمی خرید های با ارزششو برسی کرد و بعد گفت : خیلی خب ممنونم ژان ، حالا نوبت توعه کجا میخوای بریم؟

+جهنم

-اما ما که هنوز نمردیم

+دقیقا.. ! نظرت در مورد اون ماشین ها چیه؟ سریع به نظر میرسن .

-دردناکه . بیا یه وقت دیگه امتحانش کنیم باشه ؟

موافقت کردم : عروسک فروشی یا لوازم بزرگسالان؟

-لوا..عروسک!

اینجاست که میگن ۳ ثانیه بیشتر فکر کردن بهتر از ۱۰۰ سال حسرت خوردنه .

ییبو دست خرید هاشو گرفت و به سمت مغازه عروسک فروشی راه افتاد .
توجه کنید ... دست خرید هاشو ! نه من !

اینجا دقیقا همون قسمتی از زندگیه که ارزو میکنی مثل فیلم های علمی تخیلی یهویی یه دریچه جلوت باز شه و بکشتت توی یه دنیای دیگه و یه ماجراجویی جدید رو برات شروع کنه .

[DOGGY LIFE !!!]Where stories live. Discover now