Devasa ağaçların, geniş dallarının arasından sızan parlak cılız ışık gencin gözlerini rahatsız edip, yatağında hafifçe sırıtmasına sebep oldu.
Gözlerini yavaşça ovduktan sonra, iki haftadır bu ormanın yakınlarında ki güzel göle doğru yürümeye başladı.
Gölün kapladığı alan tamamen güneş ışıklarından nasibini almasını sağlıyordu, üzerindeki kıyafetlerden kurtuldu ve aceleci olmamak ile birlikte yavaşça gölün serin sularına doğru yürümeye başladı.
Göl birkaç kilometrelik uzunluğa sahip, oldukça temiz idi. O kadar temiz ve tatlı bir suyu vardı ki dışarıdan gölün içinde ki kayacıklar, yosunlar herşey rahatça seçilebiliyordu.
Bir saat kadar gölde rahatladıktan sonra kendisini gölün kenarında çimenlik alana attı, birazda çime uzandı, temi havanın ciğerlerini doldurmasına izin verdi, rahat hissettiği her halinden belliydi. Biraz daha burada kalırsa yapması gereken işlerini aksatabileceğini biliyordu çünkü bu orman eşsiz güzelliğe sahip ve oldukça temiz bir yer idi.
Kuşların birbirleri ile cilveleşen güzel ötüşme sesleri içini cennetten gelen bir huzur ile dolduruyordu, attığı her adımda insanlardan uzak kendi cennetinde bir köşedeymiş gibi hissetmekten alıkoyamıyordu. Ne kadar hayatında artık bir bilince sahip Kai'si olsa bile yalnızlığa o kadar alışmıştı ki artık boşa nefesini harcamıyor çok gerekmedikçe konuşmuyordu, sessizliğin hayatını daha iyi hale getirdiğine olan inancı tam dı.
İki haftadır çalıştığı, birkaç ağacı temizlediği kendisine küçük bir tek pencereli yaptığı kulübesinin önünde ki ağaçları oyarak yaptığı oval bankına baktı, burayı geçen hafta inşaa etmişti, kulübesinin çevresini güzel rengarenk çiçekler ile donatmış, bankın üzerini yumuşak büyük yapraklar ile çevrelemişti. Yaşadığı bu yerde geçireceği vakit önemli değildi bu gence göre, insan bir gün bile yaşasa, yaşadığı çevreyi güzelleştirmeyi öğrenmeli ve oraya saygısını göstermesi gerektiğine inanır bunun yaşamaya daha eğimli olması gerekirdi gence göre.
Bankta Kai'den öğrendiği Lotus pozisyonuna geçmiş, kuşların cıvıltısını, yaprakların minik kıpırtıları ve hafif rüzgarların saçını okşayışı anında odaklanmasını sağlamıştı.
Kai'nin yardımları sayesinde Meditasyon halindeyken, kendi bilinçli odasına sahip olmuş istediği gibi donatmıştı.
Bilinci kendi içine çekilirken, kendisini bir ormanın içinde bulmuş, tıpkı kısa süredir yaşadığı bu yere benzeyen ormanın tek farkı, Feng'in yaratmış olması ve içeriyi dışarıda bulunmayan bir çok dehşet verici güzellik ile doldurmuştu.
Bunun için cüzi miktarda tereddüt etmeden ruh ödemeyi bile kabul etmişti.
Rengarenk kuşlar, masmavi uzun göller, güzel hayvanların ve yemyeşil bir alanın ortasında durmuş, oluşturmak istediği tekniğin temellerini artık atmaya başlamıştı.
İki elinde oluşturduğu alev topları, birisi sapsarı güneşten daha parlak ışıklar yayarken diğeri mavi ve siyahın karışımı eşsiz güzellikte bir alev idi. İkisininde ısısı birbirinden aşşağıda kalır değildi, Kai'nin desteği ile uygulamaya geçmeye başladı.
İlk alevi daha çok genişletti ve neredeyse bir insan boyutuna gelen alevin çevresini diğer mavi alev ile kapladı, uzun çalışmalar sonucu alevler yok olmuyor sahipleri dışında kimsenin içine girmesi intihardan farksızdı, Feng alevi birkaç saat boyunca besledi, alevin dayanması gereken süre en az bir olması gerektiğini düşünüyordu.
Bilinçli odanın en güzel yanı ise, içerideki zaman dışarıdan daha hızlı geçmesiydi. Gerçek dünyada ki bir gün bilinçli odada 1 aya tekabül ediyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Eternal Magician [DÜZENLENİYOR]
FantasíaYeni bir dünyada ikinci bir şansa kim hayır diyebilir? o demedi zaten seçenek sunulmamış doğrudan emir verilmişti, ya güçlenecek kendisinden beklenilmeyen bir güç yaratacak ya da ezik olarak öldüğü dünyasında ki gibi ezik olarak ölecek. • • • • • • ...