* 13 *

275 37 5
                                    

Vše, co si Taehyung předchozího večera vyslechl i přes zavřené dveře, stačilo na to, aby si na Jeona Jungkooka udělal definitivní a již nevyvratitelný názor. Ne, už nikdo ho nepřesvědčí, že má Jimina pouze na pobavení a bylo úplně jedno, že si dal tu práci a zjistil, kde chlapec bydlí a pozdě večer přišel škrábat prstíčkem na jeho dveře a sypal si popel na hlavu. Možná Taeho názor nebyl objektivní, ale co na tom záleželo? Nesnášel toho možná hezkého, ale hlavně slizkého playboye, který si s jeho pánem pohrával, jak se mu zachtělo. A asi by si neměl sám pro sebe říkat, že je Jimin jeho pán. Zas tolik se do své role určitě vžívat nemusí.

Jen co ráno vyšel ze svého pokoje, nemohlo jeho pohledu ujít neobvyklé uspořádání věcí, či spíše osob v obýváku. Jimin a Jungkook leželi spletení do sebe na velké pohovce, přikrytí dekou a spali jako neviňátka. Odkryté horní části jejich těl alespoň Taeho uklidnily, že jsou oblečení, zbytek se mu ale samozřejmě nelíbil. To jak se Jimin ke Kookovi oddaně tiskl a objímal ho. Což o to, i druhý mladík ho objímal, jenže Taehyung jeho zájmu zkrátka nevěřil. Vlastně se docela divil, že tu ještě je. Že se nevykradl v noci, jak to tihle týpci rádi dělávají. Protože zůstat u svého milence do rána považují za cosi svazujícího a omezujícího. A vlastně se pro typ takových vztahů vůbec nenarodili.

Chtěl zařvat něco jako „vstávat", nebo „budíček", ale na poslední chvíli si to rozmyslel. Přešel do kuchyně a začal připravovat snídani. Pro jednoho! Nikdo mu přece nenařídil, aby dostal najíst i nezvaný host. Dokud to půjde, bude se řídit už naučenými pokyny a svým nastavením. Kruci, ale že to v něm vřelo. Zatracený Kook. Takhle se vetřít do Jiminova domu a ještě ho přefiknout na jeho pohovce. Kdyby chlapci současná situace vyhovovala, určitě by se choval jinak. Určitě by neměl potřebu se s ním hádat a nebyl by skleslý, kdykoliv se vrátil ze školy. A snad by ho dotáhl do své ložnice. Při té myšlence v Taehyungovi svitla naděje. Jimin Jungkooka nevzal nahoru, což určitě něco znamenalo, ne jen nezkrotnou touhu, která by jim svázala nohy natolik, aby na nich nemohli zdolat pár schodů. Ložnice je přece místo posvátné, nebo on to tak ve svém domě alespoň má. Například Li v ní nikdy nebyla.

Jak přicházela jedna myšlenka za druhou, uvědomil si, že se možná k Li chová podobně jako Jungkook k Jiminovi. Ne, nehodlal se s ním srovnávat. Nikdy Li nic neslíbil a ani ona nedávala nějak výrazně najevo, že bych chtěla víc. Byla dost cílevědomá, aby si řekla, co chce. Tedy řekla si, ale s vážným vztahem to nemělo nic společného. Spíš s Taeho masivním skleněným stolem.

Taehyung zatřásl hlavou. Jen krátká představa Li, posazené na jeho pracovním stole byla dost podnětná, aby pustil svůj vztek z hlavy a podlehl chtíči, který by v tuto chvíli mohl naplnit pouze jedním způsobem, a to se mu věru nechtělo. Nebo spíš nemohl. Kdyby se Jimin vzbudil, kdyby ho nedej Bože načapal, těžko by mu Taehyung vysvětlil, že má model B-202 i erektilní schopnosti.

Při přípravě snídaně pro Jimina se zaměřil na to, jestli tu pak zůstane, nebo se půjde zase zašít do svého přiděleného pokoje. Asi nebylo úplně v pořádku, aby ho viděl někdo další, respektive Kook, na druhou stranu, takhle bude alespoň vědět, že Jimin není sám a Tae na něj bude moct dohlížet. Na oba. Minimálně tady doma. Nápad napíchnout Jimina sledovacím čipem, který by mu ukázal, co dělá, i pokud je pryč z domu, ihned zavrhl. Snad měl dost rozumu, aby se ve škole věnoval škole. Nejraději by ale napíchl Jungkooka. Jo, to by snad šlo. Musí o tom říct matce. Nevěřil mu a čím dál tím víc se mu příčilo, nechávat ho s Jiminem samotného. Momentálně se ovšem odmítal zabývat tím, proč to tak cítí a co ho k takovým myšlenkám vede.

Nakonec tedy v kuchyni zůstal a trpělivě vyčkával, dokud se ti dva nevzbudí. A k jeho velké radosti, jako první otevřel oči Jungkook. Víc než s maximálním zadostiučiněním si užíval jeho zmateného a hlavně šokovaného pohledu, když se na pohovce posadil a pohlédl rovnou ke kuchyni, kde Tae klidně postával a jemně se na něj usmíval s jedním zvednutým obočím.

Baltazar-202 /Tae x Jimin/ vmin, jikook ✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat