- Słucham? - odebrałam telefon męża.- Luke? Czy to ty? - usłyszałam po drugiej stronie telefonu.
- Kim pani jest?
- Victoria, a ty jesteś jego żoną tak? - zapytała, upewniając się czy to na pewno ja.
- Po co dzwonisz? - spoważniałam.
- Daj mi go do telefonu.
- Czego ty chcesz? Daj nam spokój, nie było ciebie przez te wszystkie lata i nagle się pojawiasz? Po co wróciłaś?
- Nie będę z tobą dyskutować, daj mi Luke'a do telefonu! - krzyknęła.
- Aktualnie nie może, ale ja mogę... Odpowiedz.
- Wróciłam po córkę.
- Powiedz, po co tak naprawdę ci ona jest?
- Nie wtrącaj się! Ty jesteś tylko żoną Luke'a i nie masz prawa...
- To ty nie masz prawa - weszłam w jej słowo. - Ciebie nigdy nie było, a poza tym ona ciebie nawet nie zna.
Po tych słowach zakończyłam rozmowę.
Nie chciałam się denerwować. Nie powinnam w moim stanie.
- Czemu krzyczałaś? - z łazienki wyszedł Luke, wycierając ręcznikiem mokre włosy. - Co się stało? - zapytał, podczas gdy ja patrzyłam się na niego z poważną, grobową wręcz miną.
- Victoria dzwoniła...
- Co mówiła? - podszedł do mnie bliżej.
- Chciała z tobą porozmawiać. Luke, a może rzeczywiście powinieneś z nią porozmawiać?
- Myślisz, że to by coś dało? - widziałam w jego oczach zawahanie. - Nie chcę... nie chcę z nią rozmawiać, nie chcę ryzykować. Może w końcu jej przejdzie i da nam spokój.
- Poszłabym sama, ale ona nie będzie chciała ze mną rozmawiać. Przecież nie jestem...
- Kochanie - przerwał mi. - Nikt nie ma prawa mówić, że nie jesteś jej matką. Jesteś, a jak ktoś ci kiedykolwiek powie, że tak nie jest, to kłamie - kiedy tak mówił, patrzył się prosto w moje oczy. - Rozumiesz czy mam bardziej ci wytłumaczyć? - uniósł jedną brew w górę, a ja mimowolnie się uśmiechnęłam.
❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️
Hej 💗
Zdajecie sobie sprawę, że za 11 dni święta? 🤩
Przyznajcie się, czujecie już powoli ten klimat? ^^Czekam na Wasze komentarze i gwiazdki! 💕
I do jutra! 😘♥️Pozdrawiam♥️
CZYTASZ
Świąteczne szczęście
RomanceDruga część Świątecznej miłości! Tu tak samo jak w poprzedniej części... Pojawią się dwadzieścia cztery rozdziały i będą one dodawane codziennie od pierwszego grudnia do Wigilii. Jest to druga część historii o Mary i Luke'u. Co nowego u nich? Tego...