Οι μέρες πέρασαν γρήγορα και τώρα βρίσκομαι στο αεροπλάνο για Αγγλία. Δεν ξέρω γιατί, αλλά έχω θυμώσει με όλους και με όλα. Οι δικοί μου δεν έφεραν καμία αντίρρηση. Αν είναι για την καριέρα μου να πάω, έτσι είπαν. Επίσης ο Mario μου είπε πως θα με πληρώνουν φυσικά κάθε μήνα. Το ποσό θα το αποφασίσω εγώ με τον κ. Brooks τον μάνατζερ των αγοριών.
Δεν θέλω να παίξω ένα τέτοιο παιχνίδι. Καταρχάς, αγχώνομαι μήπως και δεν με συμπαθήσουν οι φαν τους. Το τελευταίο πράγμα που θέλω είναι hate. Πάντως η αντίδραση της αδελφής μου ήταν επική. Όταν έμαθε για αυτό άρχισε να τσιρίζει χωρίς σταματημό. Της υποσχέθηκα πως κάποια στιγμή θα μιλήσουμε στο Skype και θα είναι και τα αγόρια μπροστά. Το γεγονός πως πρέπει να ξεσπιτωθώ εγώ για να σταματήσουμε την φήμη του γυναικά που έχει ο Loui με εκνευρίζει. Λες και δεν είχα άλλα στο κεφάλι μου εγώ.
Αφού αποβιβαστώ περιμένω να πάρω τις βαλίτσες μου. Έρχονται γρήγορα και αφού τις πάρω πηγαίνω να βρω ένα ταξί. Μπαίνω μέσα σε ένα και λέω την διεύθυνση που μου είχε δώσει ο Mario. Είπε πως εκεί είναι τα γραφεία του μάνατζερ των αγοριών. Μου φαίνεται κάπως πολύ παράξενο που οι οδηγοί βρίσκονται απο την δεξιά πλευρά των αυτοκινήτων ενώ στην Ιταλία είναι απο αριστερά. Θα το συνηθίσω...
Μπαίνω μέσα στο τεράστιο κτίριο και κατευθύνομαι προς τον έβδομο όροφο. Φτάνω έξω απο την πόρτα. Χτυπάω τρεις φορές και την ανοίγω. Μπροστά μου εμφανίζονται τα πέντε αγόρια τα οποία με κοιτάνε εξεταστικά και ένας μεσήλικας. Αυτός υποθέτω πως είναι ο Brooks.
«Δεν περίμενα να ξανά συναντηθούμε love.» ακούγεται ειρωνικά η φωνή του Loui. Τέλεια, ωραία ξεκινάμε.
«Και εγώ χαίρομαι που σε βλέπω.» τον ειρωνεύτηκα. «Γεια σας αγόρια.» χαμογέλασα στους υπόλοιπους.
«Γεια σου Andriana.» είπαν όλοι εκτός του Loui. Δεν θα τα πάμε καλά να το δεις.
«Κάθισε Andriana.» είπε ο Brooks.
«Ευχαριστώ.» έκατσα δίπλα στον Zayn. Μου χαμογέλασε και του ανταπέδωσα.
«Φαντάζομαι είσαι ενήμερη για το τι θα κάνεις.»
«Ναι...»
«Ωραία. Θα παίρνεις 50.000€ τον μήνα.» εντάξει, αυτά είναι πολλά λεφτά.
«Μάλιστα.» ένιωθα τα μάτια όλων πάνω μου, αλλά δεν έδινα σημασία. Το έχω συνηθίσει...
«Θα αρχίσετε να βγαίνετε σε μια εβδομάδα. Έχεις φωτογράφιση στον ίδιο χώρο με τα αγόρια, οπότε έτσι υποτίθεται θα γνωριστείτε. Θυμήσου πως οι paparazzi είναι παντού, άρα πρέπει να είστε πειστικοί και οι δυο.» κούνησε το βλέμμα του ανάμεσα σε εμένα και τον Loui.
«Μάλιστα!» είπαμε ταυτόχρονα και κοιταχτήκαμε.
«Τέλεια! Άρα θα τα πούμε όταν σας ξανά τηλεφωνήσω. Καλή σας μέρα.»
Σηκώθηκα και έφυγα πρώτη απο όλους. Δεν θέλω να το παίξω κοπέλα του Loui. Θα προτιμούσα του Zayn που είναι και πιο πολύ του γούστου μου, αλλά αυτός είναι σοβαρό παιδί και έχει μια σοβαρή σχέση. Έρε τι έχω να τραβήξω απο εδώ και πέρα.
Καθώς προχωρούσα προς τα έξω έπεσα πάνω σε κάποιον. Είμαι τελικά επιρρεπής στο να πέφτω πάνω σε ανθρώπους. Σηκώνω το κεφάλι μου και βλέπω τον Loui. Έλεος!
«Τελικά το έχεις με το να πέφτεις πάνω μου.» χαμογέλασε ειρωνικά.
«Ναι είδες;» πήγα να τον προσπεράσω, αλλά μπήκε μπροστά μου.
«Να σε πάμε σπίτι;» ρώτησε γλυκά. Μα καλά... διπλή προσωπικότητα είναι αυτός ο άνθρωπος;;
«Όχι ευχαριστώ. Θα σε φάω που θα σε φάω στην μάπα αύριο που θα "γνωρίσουμε" δεν χρειάζεται και τώρα.» είπα χαμογελώντας. Τα μάτια του σκούριναν. Περπάτησα να φύγω όμως η φωνή του με σταμάτησε.
«Πάντα τόσο σκύλα είσαι;» φώναξε. Γύρισα να τον κοιτάξω.
«Μόνο με όσους το αξίζουν.» του έκλεισα το μάτι και έφυγα χαμογελώντας.
Αφού θέλει ειρωνείες ο κύριος Loui θα τις έχει. Δυο μπορούν να παίξουν αυτό το παιχνίδι. Μπήκα στο ταξί που είχα απο πριν και έφτασα στο ξενοδοχείο που πλήρωνε η ομάδα μάρκετινγκ των αγοριών για να μένω. Μου έδωσαν το κλειδί του δωματίου, 578 και πήγα προς το δωμάτιο. Άφησα τα πράγματα μου και μπήκα για ένα ζεστό μπάνιο.
~Πλευρά αγοριών~
Φτάνοντας στο σπίτι του Niall έκατσαν στον καναπέ και άνοιξαν την τηλεόραση χωρίς όμως να βλέπουν. Πρώτος μίλησε ο Liam.
«Πάντως είναι τραγικό.»
«Ποιο;» ρώτησε ο Harry.
«Το γεγονός πως πρώτον, αυτή η κοπέλα είναι μοντέλο και δεύτερον, απο όλα τα μοντέλα του κόσμου διάλεξαν εκείνη που λογικά είναι και φαν μας.»
«Όντως! Ποιος θα το έλεγε πως θα την ξανά βλέπαμε και μάλιστα έτσι. Όχι ότι μας χαλάει αλλά...»
«Εμένα με χαλάει!» πετάχτηκε ο Loui διακόπτοντας τον Zayn.
«Γιατί ρε φίλε; Μια χαρά κοπέλα είναι.» λέει ο Harry.
«Και πολύ όμορφη.» συμπληρώνει ο Niall.
«Ναι, αλλά σπαστικά και σκύλα και παγόβουνο και...»
«Οπα οπα ψυχραιμία.» γελάει ο Liam.
«Μια χαρά είναι βλάκα Loui. Γιατί την έχεις δει τόσο άσχημα;» ρωτάει ο Harry ακουμπώντας τον ώμο του Loui.
«Γιατί καμία δεν θα μπορέσει να πάρει την θέση της Eleanor!» φώναξε και πετάχτηκε όρθιος ενώ έφυγε κοπανώντας με δύναμη την πόρτα. Τα αγόρια κοιτάχτηκαν μεταξύ τους και ξεφύσησαν όλοι μαζί.
ΟΠ ΟΠ ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ. ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ. ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΤΕ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ VOTE (🌟) ΣΤΑ ΚΕΦΑΛΑΙΑ. ΤΑ ΛΕΜΕ ΣΥΝΤΟΜΑ ΑΓΑΠΕΣ ΜΟΥ. ΛΟΒ ΓΙΟΥ <3
JE LEEST
Management Relationship
Fanfictie«Ποτέ μην αγνοείς αυτά που νιώθεις. Πράξε όσο είναι νωρίς, γιατί θα χάσεις την ευκαιρία σου & ίσως να μην μπορέσεις να ξανά δοκιμάσεις. Όμως ποιος ξέρεις τι μας επιφυλάσσει το μέλλον; Άσε την τύχη σου να πράξη...»