-"Nu există nicio urmă de lumină care să te conducă spre soare, calci pe rămasițe din iad ce îți amuțesc conștiința."
După spusele lui Adam deja pașii mei mă conduceau spre prăpastie, o să trebuiască să mă agăț de el ca să nu cad în groapă? Adam reprezenta singura mea frânghie, singurul meu mijloc de ajutor.
- Poți să taci dracului? m-am săturat să-ți aud suspinele și gâfâielile în fiecare seară!
Se răstește Denise dezvelindu-și capul de sub plapumă și înfingându-și privirea în ochii mei.
- O să găsesc eu o metodă s-o fac să tacă!
O încurajează Tina după ce se ridică în capul oaselor și se sprijină pe coate.
- Mai bine folosește-ți metodele pe mine.
Surâde Denise și se smotocește în plapumă contopindu-se cu imaginația ei și începând să geamă printre dinți.
- Nu o să refuz.
Tina îi răspunde la propunere cu același rânjet pervers care tânjește după satisfacție și se ridică desmeticindu-și picioarele încurcate prin plapumă, ajunge în capul patului Denisei și năpustește asupra ei începând să-i mângâie buzele cu ale ei și să-și târască gura pe pielea ei încrețită de frig.
M-am ridicat în capul oaselor sprijinindu-mă pe coate privind cum se ating reciproc și geamă una în gura celeilalte, limbile lor se încurcau și încrucișau în săruturi umede și pofticioase.
Probabil că așa aveam să aflu de orientările lor sexuale, nu eram mirată fiindcă persoanele lor nu îmi mai puteau trezi acest sentiment după câte am văzut într-un timp atât de scurt.
- Doar o să te uiți de-acolo?
Îmi observă privirea și eu mă rușinez înghesuindu-mă în pătură și trăgând-o la nivelul feței.
- Închide ochii mai bine, Artemis.
Adaugă și își plimbă limba în gura Tinei începând s-o sugă și să-i maseze sânii cu mâna stângă, cealaltă era ascunsă sub pătură stimulând-o.
- Alătură-te și tu, prostuțo.
Vorbește în sărut în timp ce mă privește cu coada ochiului și zâmbește în gura Tinei.
- Mai bine ies..
Îmi mișc dintr-o parte în alta capul după ce mă desprind din patul cu care abia îmi obișnuisem spatele, uitându-mă după gardienii din hol.
- Nu te mai întoarce.
Ripostează Tina de sub Denise acoperindu-și sânii goi cu cearșeaful și privindu-mă peste umărul Denisei.
- Iarăși o s-o pățim din cauza ta!
Adaugă și înghite în sec reglându-și respirația căreia demult îi pierduse controlul.
Ezit stând în capul ușii cu un picior pe prag și unul în cameră, ochii mei se pierd în culoarul lung ce mi se așterne în față.
- Pleacă naibii odată!
Tina se trântește pe spate și îi ghidează capul Denisei în mijlocul picioarelor ei privind cum Denise își vâră un deget înăuntrul ei și îi trasează cerculețe cu limba deasupra buricului.
Tina își dădu ochii peste cap într-o secundă scăpându-i un geamăt înfundat, dar oprit la timp de palma lui Denise care i-a astupat gura.
Mi-am tras opincii de sub pat și i-am îndesat în picioare ieșind din pavilion și tragând ușor de cleanță până ce ușa s-a închis, ochii mei cercetau cele două culoare și inima mi-a încetinit cu o bătaie în plus din cauza frigului care m-a lovit în față.
CITEȘTI
ADAM.
Teen Fiction❝Artemis este o fată căreia îi murise mamă din cauza unei forme mortale de cancer, prin ochii ei albaștri poți să vezi luna și soarele în același loc și pe obrazul ei se construiesc constelații. Ea suferă de-o fobie și nu poate suporta contactul cu...