Nota autorului.

943 69 17
                                    

Mereu cea mai mare inspirație pentru mine am fost eu însămi, vreau să vă dezvălui cum și de ce am scris această carte.

În urmă cu an am avut niște probleme pe la secția de poliție, am săvârșit niște infracțiuni pe care am reușit să le achit. În acea perioadă m-am gândit foarte mult la penitenciare, la ce fel de viață duc acele persoane după gratii și câte povești rămân neauzite.

Apoi m-am gândit să scriu o astfel de carte după ce mi-am imaginat suficient construcția personajelor, a scenelor și modul în care se sfârșește cartea.

Vreau ca această carte să fie o motivație pentru oamenii care nu își apreciează suficient viața, care-și doresc bogății, realizări și suferă din pricina sărăciei, a neajunsului. Această carte este o motivație pentru a trăi, pentru a ne mulțumi cu ceea ce ne oferă Dumnezeu în fiecare zi.

Dacă tu suferi de depresie gândește-te că sunt unii copii care sunt depistați cu forme de cancer, care și-ar dori să fie în locul tău și să aibe garanția răsuflării de mâine. Găsiți o pricină de bucurie în faptul că puteți merge, puteți auzi, puteți vedea, găsiți o motivație în faptul că nu sunteți bolnavi.

Aud zilnic despre sinucidere, depresie și alte boli care se clădesc prin voința noastră în psihicul nostru, nu le mai permiteți să vă transforme în propiile victime ale minții voastre.

De asemenea mă adresez și persoanelor care suferă de cancer și poate au citit această carte, nu renunțați la luptă, asigurați-vă și mâine o răsuflare. Rugați-vă neîncetat lui Dumnezeu și El o să va binecuvânteze cu un bilet către ziua de mâine.

Mulțumesc tuturor celor care au citit cartea și au depus emoții și sentimente alături de mine!

ADAM. Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum