"În neștiința mea am vrut
să fiu Eva a unui Adam."Inima mea era strânsă în pumnul lui și îmi era frică ca unghiile lui să nu se înfingă în ea, sentimentele pe care mi le trezea mă cutremurau și mă făceau să trec de la un frison la altul. Cine era Adam de fapt? în neștiința mea mă gândeam că eu o să devin Eva?
Frică, lașitate, teamă, sufocare, nevoie - erau toate sentimentele pe care mi le trezea în mai puțin de-o secundă.
Brațele lui se încordează și strânsoarea lor devine mai puternică în jurul taliei mele, limba lui o masează pe-a mea și menține controlul în sărut făcându-mă să mă mișc după ritmul lui. Mâinile îmi fug după gâtul lui și îi ghidez capul când începe să-mi aplice săruturi umede în josul gâtului, spatele mi se lipește de saltea simțindu-i arcurile scoase cum mă împung și mă arcuiesc simțind fiorii cum îmi asaltează corpul, ochii lui mult prea răcitori se opresc în ai mei respirând agitat și întretăiat.
Buzele lui se potrivesc din nou în ale mele cu o disperare antrenată, se străduiești să-și scoată tricoul fără să întrerupă sărutul, într-o secundă abdomenul îi e dezvăluit și ochii mei se curbează pe liniile proeminente de mușchi și la claviculele gâtului său. A așezat bricheta pe noptieră și lumina s-a menținut în cameră, era o mică flacără într-o beznă totală care te orbea.
Pupilele i s-au dilatat când mâinile lui s-au grăbit să-mi prindă marginile bluzei între degete și să mi-o tragă peste cap, buzele lui s-au mulat pe pielea mea și au început să coboare în josul pieptului trasându-mi linii drepte și cerculețe cu limba. Senzația buzelor lui umede și netede îmi transmitea furnicături în tot corpul, teama se amestecase cu nevoia și nu mai știam după care simț să mă ghidez. Adam mă săruta cu o disperare lacomă, voia să mă aibe și asta se citea în ochii lui siniștri și îndurerați.
Eu îl priveam cu o timiditate vagă tremurând și făcând față tuturor frisoanelor care mă încercau, îmi simțeam corpul rece ca mai apoi să ardă în palmele lui. Și-a prelungit săruturile până sub buricul meu, ochii săi m-au țintuit și degetele sale mi-au tras fusta în josul pulpelor. Am luat o gură masivă de aer, dar ea s-a blocat în pieptul meu, nu puteam să mai expir din cauza emoțiilor care circulau în tot corpul meu.
Fusta mi-a alunecat în josul pulpelor și Adam s-a aplecat deasupra mea menținându-și greutatea într-o mână, ochii noștri s-au întâlnit și respirațiile noastre s-au amestecat, gura mi-era uscată și papilele mele gustative tânjeau după aroma buzelor sale. Tremuram la modul cel mai real și el mă privea fără empatie de parcă căuta liniștea în ochii mei, dar nu o găsea.
- Tu ești cea mai reală fantezie a minții mele.
Șoptește și degetul lui îmi îndepărtează o șuviță de pe față.
- O să-ți corup inocența.
Continuă și eu zvâcnesc când degetul lui se apasă de buza mea inferioară, mă oprește din a spune ceva.
Brațele lui se proptesc pe pat și îmi încătușește talia în palmele sale, degetul lui îmi traversează spatele până la închizătoarea sutienului, respir adânc știind ce urmează să facă și încerc să-mi temperez bătăile inimii. Sunt îngropată în moliciunea acelui pat jerpelit căruia nici nu pot să-i privesc structura din cauza întunericului des, nici nu puteam să anticipez vreo mișcare din cauza strânsorii cu care mă ținea Adam.
Doar flacăra brichetei emana o lumină difuză și ne umbra trupurile pe zidurile reci și pline de pânze ale acelei încăperi, dar asta nu mai conta. Teama și nesiguranța mea se accentuează dându-mi seama de cursul situație în care sunt, dar mintea mi se transformă într-un spațiu alb. Buzele lui pornesc într-o linie de săruturi spre pieptul meu și respirația mea reaccelerează, degetele de la picioare mi se răsucesc furioase din cauza fiorul care îmi străbate corpul cu o electricitate intensă.
CITEȘTI
ADAM.
Teen Fiction❝Artemis este o fată căreia îi murise mamă din cauza unei forme mortale de cancer, prin ochii ei albaștri poți să vezi luna și soarele în același loc și pe obrazul ei se construiesc constelații. Ea suferă de-o fobie și nu poate suporta contactul cu...