Bu bölüme ve öncekilere oy vermeyi lütfen unutmayın. Bizim aramızda, kimselere söylemeyiz 🤭
Sevgilerimle 🥰
Bölüm 14: "Hasret""NE?"
"Sessiz ol," diye fısıldadığında bir kez de olsa kafasına vurmamak için kendime hâkim olmaya çalıştım.
"Bunu en başta söylemen gerektiğini düşünmedin mi?" diye sordum şaşkınlıkla. "En önemli nokta bu!"
"Üzgünüm."
"Ben o adamı rüyamda gördüm!" dedim işaret parmağımı kendime doğrultarak.
"Öyle olmuştu değil mi?" dedi gergin bir sesle gülerek.
Paranoya içimde köklenirken başımı ellerimin arasına gömdüm. "Rüyama girdi değil mi? Bilerek yaptı bunu."
"Tam olarak emin olamayız ama..."
Kalbim hızla gümbürdüyordu. Çaresizce gözlerinin içine baktım. "Şimdi de kafamızın içinde olabilir mi?"
"Sakin ol, o kadar da güçlü değil. Sadece rüyalarına girerek seni rahatsız edebilir ama zarar veremez. Hipnoz edebilmesi için de aradaki mesafe az olmalı ki şimdi nerede olduğumuzu bilmiyordur."
"Yine de rüyalarıma girmesi..."
Sen izin vermezsen onu rüyandan atmakla kalmaz bir daha girmesini bile engelleyebilirsin. Tek yapman gereken karşı çıkmak."
"Nasıl karşı çıkacağım ki?"
"Bir kişinin rüyalarına girerek yaptığı hipnozun kuvvetini arttırdığını düşünüyorum. Rüyalar REM uyku sırasında gerçekleşiyor. Bu esnada; hafızanın geliştiği, anıların birleştirildiği ve oluşturulduğu, daha birçok önemli şeyin gerçekleştiğiyle alakalı hipotezler mevcut. Eğer bu hipotezler doğruysa Afyon'un REM uykuyu neden seçtiği açık. Ama bunun karşıdakine verdiği avantaj da Lucid Dream denilen rüyalar."
Rüyada olduğunuzu bildiğiniz, hatta yönetebildiğiniz rüyalar. "Yani bilinçsiz olmamdan istifade edemediği rüyalar."
"Lucid Dream iki şekilde gerçekleşir. Rüyanın içindeyken bir anda rüyada olduğunu fark edebilirsin, bu daha olağan. Diğeri ise uyanıklık halinden uyku haline bilincini kaybetmeden geçtiğin zamanda gerçekleşmesi, bu çok daha zor. Ama her iki şekilde de rüyaların sıradan rüyalardan daha garip olur. Yapman gereken Afyon'un var olduğu rüyada bilinçli olmak."
"Yani yapmam gereken sadece rüyada olduğumu anlamak değil, üstüne üslük Afyon'un içinde olduğu bir rüya olduğunu anlamak." Yani imkânsızı başarmak.
"Zaten sık gerçekleşebilecek bir şey değil, her seferinde rüyada olduğunu anlamak bana kalırsa imkânsız. Ama rüyanın içinde Afyon'un orada olduğunu gösteren şeyi görmen gerekiyor. Onu bulduğunda zaten rüyada olduğunu anlayacaksın. Karga. Sanırım karga onun bunu başarabilmesi için en önemli araç. Onu öldürmen gerekiyor."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Portakal Çiçeği
Romance1. SEZON EPSİLON YAYINEVİ ARACILIĞIYLA KİTAP OLMUŞTUR. İKİNCİ SEZONLA DEVAM EDİYOR... Meğer bilmediğim ne çok şey varmış, şimdi anlıyorum. Tanıdığımı sandığım insanlar başkaymış. Hiç sezdirmedikleri yaraları benimkilere bağlanmış. Bu yaraları gizlem...