8.rész - A majdnem csók

1.7K 90 21
                                    

Lauren szemszöge:

A hold épp megvilágítja gyönyörű arcát. Kék szemei félelemmel telten néznek rám és nem szól egy szót sem. Szembe fekszem vele és csak farkasszemet nézünk. Mikor meguntam végig simítottam csupasz karján, egyre feljebb, mire kissé eltátja a száját és gyorsabban szedi a levegőt. Imádom a reakcióját. Ez arra ösztönöz, hogy csináljam tovább, de tudom, hogy ő nem szeretné. Minden egyes apróbb mozdulatomra felkapja a fejét, mintha csak attól félne, hogy bántani fogom, amin nem is csodálkozom. Néha még én is félek magamtól. 

Egyre gyakrabban pislog és már nem zavarja a simogatásom, mire elmosolyodtam. Olyan ártatlan, olyan aranyos és annyira szép. Újra és újra simogatom végig az arcát, addig amíg vissza nem aludt.

Nem mertem megmozdulni nehogy felkeltsem. Csak bámulta őt, mint valami megszállott, de nem tehettem róla. Egyszerűen nem bírtam máshova nézni. Lenéztem ajkára és lassan közelebb hajoltam.

-Csak egy apró puszi, csak nem kell fel – gondoltam magamba és nyomtam egy puszit az ajkára, majd a hátamra feküdtem. Ash fejét a mellkasomra hajtotta és átölelte a derekam, mire elmosolyodtam és egy puszit nyomtam a homlokára.
Ma elég kemény napja volt. Nem tudom miért utálja ennyire őt Camila. Lehet azért mert Lucy nem akar belépni a bandánkba és mivel tudja, hogy Ash a gyenge pontja ezt kihasználja?
A lány álmába halkan felkuncog, mire a szívem kihagyott egy ütemet. Olyan aranyos. Akarom őt és amit akarok azt mindig megszerzem. 

... 

-Mi a fene? - hallom meg Ash rekedtes hangját, mire rögtön kinyitom a szemem.

Kezeim küröl ölelték a csípőjét és arcomat a nyakhajlatába fúrtam. Gyorsan elengedtem, mire már fel is pattant és az ajtó felé ment. Nagyon elzsibbadt mindenem ezen a hülye matracon. Ő hogy tud ezen aludni? Lehet felajánlom neki az ágyam felét. Ezen kész szenvedés aludni.

Mire észbe kaptam Ash már az ajtónál járt. Gyorsan oda szaladtam, szerencsére még előtte. Vagyis mögötte álltam, de mire kimehetett volna az ajtón becsaptam azt előtte és újra ugyan ott tartunk, ahol kezdtük. Ő háttal nekem, az ajtóval szembe, én pedig tartom a kezemmel az ajtót, nehogy eltudjon szaladni előlem.

Igazából élveztem ezt a macska egér játékot, ami köztünk van.

Lassan végig nézek rajta. Annyira jól nézett ki, egyszerűen csodálatos. Csak egy rövid nadrág volt rajta, ami kellően ráfeszült a fenekére. A rövid ujjúja kissé fel volt csúszva. Kezemet lassan csupasz derekára tettem. Annyira forró volt a teste és szinte rögtön libabőrös lett, mire elmosolyodtam. Magam felé fordítottam. Annyira hívogattak telt ajkai, alig bírtam magammal. Kezem végig húztam a testén. Derekától, azt oldalán keresztül egészen a nyakáig majd vissza. Végre szemembe nézett, de most más volt a tekintette. Mellkasa szuper gyorsasággal emelkedett majd süppedt be. Szóval ez bejön neki. Vajon kedveli a lányokat?

-Ha erről valakinek szólsz... 

-Nem terveztem - vágja rá rögtön. 

-Még mindig áll az ajánlatom - súgom a fülébe. Teste kissé megremeg. Retteg tőlem. Lassan elhajoltam tőle. Kezem még mindig nyakán tartottam és elkezdtem ujjaimmal cirógatni, mire lenéz ajkamra, majd lehunyja a szemét. Közelebb hajoltam hozzá. Másik kezemmel derekát simogattam. Kissé megrázta a fejét és tekintete dühös lesz. Olyan, mintha saját magával küzdene. Egyszerre látom szemébe a félelmet a vágyat és a bosszút. Lehet csak beképzelem magamnak, de szerintem bejövök neki. Viszont az is lehet, hogy annyira akarom, hogy ő is akarjon engem, hogy az agyam megtréfál. 

Kegyetlen szerelemWhere stories live. Discover now