-Nézd Lauren belátni az egészet - mondom az ablakhoz tapadva.
Lauren nem jött mellém, mire hátra néztem. A kijelölt padon ült és hófehéren bámult maga elé. Leültem mellé és kezemet combjára tettem, mire felnézett rám. Szegény lány nagyon remegett.
-Ennyire rossz? - kérdem és bűnbánóan rá néztem, hisz még is csak az én ötletem volt az óriáskerék.
-Kibírható - elkezdte ajkát rágni, mire hüvelyk ujjam végig húztam arcán.
Végre szemembe nézett. Elmosolyodtam, megsimítottam arcát és megcsókoltam. Vissza csókolt. Finoman megharaptam ajkát, mire felmordult.
-Énekelsz nekem? - mosolyog rám.
Kissé elgondolkodtam, hogy mit is énekelhetnék neki és ekkor beugrott. Bólintottam egy aprót és mélyen szemébe néztem.
-I don't wanna be needing your love, I just wanna be deep in your love, and it's killing me when you're away. Ooh, baby 'Cause I really don't care where you are. I just wanna be there where you are, and I gotta get one little taste. Your sugar. Yes, please. Won't you come and put it down on me, I'm right here, 'cause I need little love and little sympathy. Yeah you show me good loving. Make it alright. Need a little sweetness in my life. Your sugar. Yes, please. Won't you come and put it down on me - énekelme Maroon 5 jól ismert Sugar című dalát.
-Ez aranyos - mondja és átkarolja a vállamat. - Igazad van, ez nem is annyira félelmetes - ülve körbe nézett.
Fejemet vállára hajtottam. Nem beszéltünk csak élveztük a csendet. Hallgattuk egymás szívverését. Ez annyira romantikus volt. Imádtam, hogy itt van velem. Nem is tudom, annyira meghatódtam a mai nap után, hogy elkezdtem pityeregni.
-Jól vagy? - nyom egy puszit a homlokomra.
-Azt hiszem beléd szerettem - suttogom és nem merek rá nézni. Megfogja az állam és kényszerít, hogy rá nézzek. Arcán hatalmas mosoly ült és letörli az arcomon végig folyó könnycseppeket.
-Azt hiszem én is beléd - suttogja ajkamra és megcsókol.
Ez nem olyan volt, mint a legtöbb. Nem gyorsítottuk fel, csak élveztük egymást. Mosolyogva visszahajtottam a fejemet a vállára és vártam, hogy végre leérkezzünk.
...
Nagyon jó volt a mai nap. Mindenre felültünk amire csak volt időnk. Sokat ettünk, mindenféle egészségtelen dolgot. Vatta cukor, hot dog, hambi, cukorka, csoki. Össze vissza ettünk mindent és erre akkor döbbentünk rá, miután Lauren elhányta magát a hallámvasútón és a kamera épp megörökítette ezt a pillanatot. Nem hagyhattam ki, hogy ne vegyem meg. Persze Lauren végig puffogot ezen.
Ezek után berángattam egy fotó boxba és lőttünk pár képet. Végül Laurennel elmentünk egy játszó részhez, ahol nyert nekem kés dobással egy hatalmas plüss pandát, ami majdnem nagyobb volt nálam, így elég nehezen cipeltem. Mikorra kiértünk az autóhoz szó szerint úgy dőltem bele és rögtön elnyomott az álom.
-Ash otthon vagyunk - hallom meg Lauren lágy hangját, ahogy próbál keltegetni.
Nagy nehezen kimásztam a kocsiból, gyorsan elintéztem esti rutinom és már mentem is aludni. Szemeim szinte rögtön lecsukódtak, ahogy egész testem elnehezedett a puha ágyba. Még éreztem ahogy Lauren mögém búj, betakarja mindkettőnket és magához ölel. Ezután tényleg elaludtam.
Lauren szemszöge:
Reggel még Ash előtt keltem fel. Háttal feküdt nekem. Én az oldalamon feküdtem, egyik kezemmel tartottam magam és másikat felemeltem. Finoman elkezdtem arcát simogatni és lágy csókokat leheltem nyakára, mire halkan felkuncogott. Ash felém fordult és egy gyors puszit adott a számra.
DU LIEST GERADE
Kegyetlen szerelem
RomantikAshley és Lauren mindig is gyűlölték egymást, de mi van akkor ha egy házba kerülnek? Lauren mindig is nagy rockstar akart lenni, még Ash híres író. Lauren felfigyel Ashre, de mi van ha ezt Ash nem akarja? Vajon sikerül a két lánynak össze barátkozni...