9.rész - LSD

1.7K 84 29
                                    

Felálltam az asztaltól, felkaptam a kocsi kulcsom és már mentem is a többiekért. Először Allyért álltam meg. Az anyukája szokás szerint kikísérte a ház elé. Mosolyogva intettem felé, amit viszonzott is. Nyomot Ally arcára egy puszit és visszament a házba. A lány szem forgatva vágódik be mellém mire felnevetek.

-Szerinted mikor fogja fel, hogy nem vagyok négy éves?

-Szerintem a szülők szerint soha nem fogunk felnőni. Mármint érted. Mi mindig a kis lányuk leszünk, akárhány évesek is vagyunk - magyarázom, mire Ally vállba boxol.

Azután Camila házához mentem. Kiszálltam a kocsiból. Felé dobtam a kulcsot, amit a levegőbe elkapott vigyorogva, majd beszállt a sofőr helyére, én pedig hátra. Letekertem egy ablakot és elővettem egy füves cigit. Hátra dőltem az ülésbe és lassan elkezdtem szívni.

-Te már megint azt a szart szívod? - kérdi Cam és ajkába harap.

-Jaja anyu. Baj? Ti is ugyan úgy szívjátok - nevetek fel és előre nyomom Ally kezébe, aki el is veszi.

Ő is bele szív, majd Camila szája elé teszi, aki ugyan ezt teszi, majd hirtelen kikapja a lány kezéből és kidobja az ablakon.

-Mi csak néha tépünk be, te viszont minden reggel beállva jössz suliba és ez nagyon nem okés Lauren - kiált rám mérgesen.

Felnevetek majd oldalra fordítom a fejem. Az utak szélén elég sok víz volt a tegnapi esőzések miatt. Egyre nyugodtabb vagyok még végül teljesen ellazultam.

Vissza ültem a középső ülésre és előre hajoltam. Csak az utat néztem, ami valami ok miatt nagyon vicces volt. Már a suli közelében jártunk, mikor is megláttam Asht. Egyedül sétált a járdán és fejére kapucnit húzott.

-Hoppá. Nézzétek csak ki sétál ott egyes egyedül - mondja Camz nevetve és direkt bele hajt az út szélén lévő víztócsába.

Persze az egész szegény Ashre ment. Mérgesen utánunk dobott valamit, mire Ally és Camz felnevettek és lepacsiztak. Hangosan felsóhajtottam és mosolyogva megráztam a fejem. Camila kérdően rám nézett.

-Na mi van? Túl sok időt töltötök együtt? Megfertőzte az agyad? - kérdi nevetve Ally.

-Nem, dehogy. Viszont megkel hagyni, hogy kurva jól néz ki. Mármint szőke haj, hatalmas kék szem, feszes test és azok a mell...

-Oké, oké értsük. Ne ábrándozz már róla. Tényleg lekéne állnod ezzel a szarral, eleszi az agyad – mondja hitetlenkedve Camz.

Leparkoltunk a szokásos helyünkre, majd elindultunk a suliba. Mikor beléptünk mindenki össze súgott mögöttünk szokás szerint. A szekrényünknél álltunk, mikor is azt vettük észre, hogy nagyon nagy a csend ami szokatlan. Aztán meghallottuk a portás hangját, mire a kijárat felé indultunk, hogy lássuk mi történik.

Ashley állt ott tehetetlenül a portás előtt, majd mikor meglátott minket ránk nézett mérgesen. Camila mosolyogva oda intett neki, hogy még jobban bosszantsa Asht. A lány feje elvörösödik a méregtől. Még soha nem láttam így. Elmosolyodtam. Olyan aranyos volt így, csurom vizesen és mérgesen. Az orrát felhúzta és mélyebben vette a levegőt.

-Ilyen vizesen nem mehetsz be az iskolába - mondja a portás.

-Van tesi ruhám. Csak a mosdóba akarok eljutni értse már meg – Ash próbál higgadt lenni, de hangját még így is megemeli.

-Sajnálom, de ilyen vizesen nem mehetsz be - ismétli újra a bajszos bácsi.

Ash mérgesen ledobta a kabátját és a vastag pólóját, majd a cipőjét is lerúgta magáról. Kinyitotta az ajtót és besétált a suliba egy szűk trikóba, ami hozzá tapad akár csak a melegítő nadrágja, így kirajzolódik tökéletes teste.

Kegyetlen szerelemWhere stories live. Discover now