Reggel mikor felkeltem Ash már nem volt a szobába. Gyorsan megcsináltam reggeli rutinomat, elköszöntem anyától és már mentem is a lányokért.
-Mi van veled Jauregui? - kérdi Camz nevetve, ezzel kizökkentve engem a gondolataimból, amik Ash körül keringtek.
-Mármint? - kérdem felvont szemöldökkel.
-Első nap, hogy kihagyod a vicces cigit, már hosszú idők óta - gondolkodik el.
-Jaj, hát most nincs hozzá kedvem.
-Ash nem szereti a fű szagot? - kérdi vihogva, mire finoman vállba csapom.
-Lányok... Valamit el kell mondanom - suttogja Ally szomorúan.
-Mi az Al? - kérdjük egyszerre a lánytól.
-Elköltözünk. Ez az utolsó napom itt. Vagyis. Igazából ma már suliba se megyek, de anya megengedte, hogy még most utoljára veletek kocsizzak egyet. Ott vár a suli előtt - mondja sírva.
Camz leparkol a suli előtt. Mind kiszálltunk és szorosan össze ölelkeztünk. Ally folyamatosan csak sírt.
-Cstt, nyugi csajszi. Attól még ugyan úgy fogunk dumálni - próbálom vigasztalni és letörlök pár könnyet az arcáról.
-Hiányozni fogtok!
-Te is nekünk - mondjuk egyszerre Camzzel.
Ally szó szerint elrohant az anyukájához, gondolom nem akarta, hogy lássuk mennyire sír. Nagyon fog hiányozni és bár próbálok mindig erős maradni, most valami még is eltört bennem, bár ezt nem mutattam. Ally már lassan 8 éve a barátom volt és most meg csak így elmennek. Miért nem szólt hamarabb? Miért ilyen hirtelen mondta? Fel se bírtam fogni, hogy mi is történt pontosan.
-Hey Jauregui. Ne lógasd az orrod. Én még itt vagyok és itt is leszek- mondja Camz és finoman oldalon bök.
Halkan felnevettem és elindultunk a suli felé. Ma van két irodalom óránk, egy matek és ezen kívül még egy csomó, de ezek voltak a legfontosabbak. Hogy miért? Mert ezeken az órákon egy osztályba vagyok Ashhel.
Beléptünk a suliba és a szekrényünk felé indultuk. Ash is éppen ott volt és valamit kereset a sajátjába.
-Benson - kiált neki oda Camz.
Ash becsukta a szekrényét majd kissé félve felénk fordult.
-Camila... - suttogom a lánynak.
-Nyugi - mondja és kacsint egyet, majd Ash elé sétál.
Ash nyelt egy nagyot. Próbált semleges arcot vágni, de én láttam rajtam, hogy fél, hisz úgy remegett, mint a nyárfalevél.
-Múltkor kicsit messzire mentem szóval bocsánatot akarok kérni. Mit szólsz Benson? Szent a béke? - kérdi Camz és a lány felé nyújtsa a kezét.
Ash kissé elgondolkodik, majd rám néz. Bólintok egy aprót, mire lassan Camila kezéért nyúl és megrázza azt.
-Szent a béke - mondja ő is, nem túl meggyőzően.
-Majd talizunk irodalmon - Camila ahogy ezt kimondta, Ash már szinte ott se volt.
-Ez mi volt? - kérdem, mire nevetve, mire lazán vállat vont.
-Nem tudom, hogy miért jön be neked, de ha tényleg kell neked. Nos akkor én segítek, hogy megkapd a csajt, hogy te nyerj a vadászaton. Mert erre valók a tesók, hogy segítsenek egymásnak - mosolyodik el.
ESTÁS LEYENDO
Kegyetlen szerelem
RomanceAshley és Lauren mindig is gyűlölték egymást, de mi van akkor ha egy házba kerülnek? Lauren mindig is nagy rockstar akart lenni, még Ash híres író. Lauren felfigyel Ashre, de mi van ha ezt Ash nem akarja? Vajon sikerül a két lánynak össze barátkozni...