A telefonom elkezdett pityegni. Holland Roden ismerősnek jelölt. Vissza igazoltam. Épp tettem volna le a telefont vissza az asztalra, de az újra hangot adott ki. Holland volt az, mire mosolyogva megrázom a fejem.
Erre már nem írtam semmit. Elkezdtem készülődni. Nem vittem túlzásba. Egy egyszerű fekete farmert és egy bő pulcsit vettem fel, hajam pedig össze fogtam.
-Mész valahova? - kérdi Lauren, aki éppen leckét írt!?-Te mit csinálsz? - kíváncsiskodok és fölé állok.
-Kissé le vagyok maradva matekból és felét nem is értem - gondterhelten felnéz rám.
Olyan szép nagy szemei vannak. Kissé lejjebb hajoltam, mire elmosolyodik. Mi van velem? Majdnem megcsókoltam, de szerencsére még időben észhez kaptam.
-Máskor esetleg nem hülyéskedni kéne órán - mondom szem forgatva és kiegyenesedek. Halkan felnevet majd visszanéz a füzetébe és újra neki kezd a számolásnak. Ez most mi? Semmi beszólás? Semmi megjegyzés? Mi van vele?
-Beteg vagy? - kezemet a homlokára teszem, mire újra felnevet. Annyira aranyos ez a hang, imádom.
-Miért csak te írhatsz leckét? - mosolyogva felém fordul.
-Csak szokatlan. Bár hozzá tudnák szokni, hogy nem nekem kell megírnom a házidat - nevetek fel, mire Lauren felállt fapofával.
Kissé hátráltam, de elakadtam és egyenest az ágyába estem. Lauren fölém ugrik. Kissé elvörösödtem. Egyik lába lábaim között volt és lefogta a kezeimet. Egy ideig arcomat pásztázta, majd elmosolyodott és elkezdett csiklandozni. A végére már annyira nevettem, hogy sikoltoztam, de Lauren nem kegyelmezett. Csak akkor állt le, mikor a levegőhiány miatt már sípoló hangot adott ki a tüdőm. Újra mélyen szemembe néz, mire teljesen lefagytam. Miért van rám ilyen hatással csupán a nézése? Teljesen megbabonáz, elvesztem az irányítást.
-Csak párszor fordult elő, hogy veled írattam meg a házim - megforgatja szemeit.
-Ez igaz, de többször nem is volt kész - kiöltöm a nyelvemet.
YOU ARE READING
Kegyetlen szerelem
RomanceAshley és Lauren mindig is gyűlölték egymást, de mi van akkor ha egy házba kerülnek? Lauren mindig is nagy rockstar akart lenni, még Ash híres író. Lauren felfigyel Ashre, de mi van ha ezt Ash nem akarja? Vajon sikerül a két lánynak össze barátkozni...