-Nincs kedved ma eljönni velem bulizni? - mosolyogva felém fordul.
-Hogy megint beadjatok valamit? Inkább passzolok, de köszi a meghívást - mondom mire felnevet.
A telóm megállás nélkül remeg és már az idegeimre megy. Megfogtam. Codytól jött vagy tíz üzenet, de nem érdekelt. Lenémítottam és visszadobtam az ágyra.
-Nem értelek Ash. A suli legmenőbb emberei hívnak, írnak neked, hogy gyere bulizni és téged ez hideg hagy. Más ki ugrana a bőréből ha elhívnánk őket. Amúgy Cody üzeni, hogy vissza írhatnál neki - mondja és ahogy kimondja a nevet ideges lesz.
Lehet nincs jóba Codyval? Ezt nem hinném, hisz ő is ugyan úgy nyomul vele, mint Camila és Ally. Akkor meg mégis mi volt ez a gúnyos hang.
Megnéztem az üzeneteimet.
Ezzel le is zártam az egész buli témát. Unottan feküdtem az matracon. Lauren elment fürdeni. Elkezdtem zenét hallgatni.Vagy egy órája egyedül vagyok már a szobába és majd bepisilek. Már tuti végzett és lent pletyizik az anyukájával a konyhába vagy valami. Elindultam a fürdő felé. Az ajtó mindig csukva van, akárcsak most. Bekopogok.
-Ki az?
-Ash...
-Gyere csak - kiált ki.
Benyitottam. A tükör előtt állt úgy, ahogy Isten megteremtette. Gyorsan elfordulok. Már mennék is ki az ajtón, de azt Lauren becsapja előttem. Megint ugyan olyan helyzetben állunk itt. Én az ajtóval szembe próbálok szabadulni, ő pedig mögöttem áll és nem hagyja ezt, csak most ő meztelen.
-Azt hittem be akarsz jönni. Akkor most hová mennél ilyen gyorsan? - suttogja fülembe.
Testem teljesen libabőrös lesz és kellemesen megborzongok. Mi van velem? Miért van rám és a testemre ilyen hatással ez a lány? Teljesen elvesztem a kontrolt mellette.
-Én...nem tudtam, hogy nincs rajtad semmi - dadogom össze-vissza.
Ő megint jól szórakozik rajtam. Halkan felnevet. Érzem meleg leheletét a nyakamon. Túl közel állt hozzám.
-Van rajtam törölköző - mondja és vállamnál fogva maga felé fordít, hogy bebizonyítsa ezt az állítását.
Végig néz rajtam majd elmosolyodik, de nem szól semmit. A tekintetével elég sok ideig elidőzik mellkasomon, ami már kezdett elég zavaró lenni, így zavaromba elkezdtem nyakam simogatni.
-Szóval mit szeretnél? - kérdi türelmesen.
-Csak pisilni, de majd később visszajövök.
-Ne zavartasd magad. Csak tessék, nyugodtan - kacsint egyet.
-De így nem megy ha bent vagy - mélyen szemébe nézek ő pedig felnevet.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Kegyetlen szerelem
RomanceAshley és Lauren mindig is gyűlölték egymást, de mi van akkor ha egy házba kerülnek? Lauren mindig is nagy rockstar akart lenni, még Ash híres író. Lauren felfigyel Ashre, de mi van ha ezt Ash nem akarja? Vajon sikerül a két lánynak össze barátkozni...