-Neked is vannak titkaid nem de Lauren? - néz rám mindent tudóan, mire kissé elfehéredtem.
-Mégis miről beszélsz? - érzem, hogy homlokomon megjelenik pár izzadság csepp és az végig folyik a halántékomon.
-Jól vagy? Olyan sápadt vagy... - néz rám és kissé össze ráncolja a homlokát.
Nem, arról tuti nem tudhat. Csak beképzelem magamnak, túl sokat gondolok. Az nem lehet, hogy megtudta. Nem, csak paranoiás vagyok.
-Ash milyen titokról beszélsz? - teljesen kikeltem magamból és mérgesen felálltam az ágyról, mire Ash össze rezzent. Megint megijesztettem. Akkora barom vagyok.
Nem Ashre voltam mérges hanem saját magamra, hogy akkora idióta voltam, hogy fogadást kötöttem azzal a szeméttel. Én nem ezt akartam, de ha már elkezdtem be kell fejeznem. Nem akarok még Codynak is tartozni.
Idegesen járkáltam fel-alá és próbáltam lenyugodni és magamba ötezer imát elmondtam, hogy Ash ne arra gondoljon, ami valójában történik.
-Lauren csak vicceltem - áll fel az ágyról és megölel. Én pedig szorosan öleltem magamhoz, mintha valaki elakarná tőlem ragadni. - Amúgy Cody azt üzenete nekem, hogy mondjam meg neked, várja a bizonyítékot - nevet fel, majd kissé bizonytalanul rám emeli tekintetét. - Tudom megígértem, hogy nem beszélek vele és nem is. Csak ennyit írt én pedig nem válaszoltam.
-Ez komplett hülye...
-Valami történt?
-Még mindig mérgelődik, hogy engem választottál és nem őt - mondom el félig meddig az igazat.
Mert végül is ez bökte annak a tuskónak a csőrét, hogy Ash velem akart lenni és nem vele.
-Remélem jól választottam - suttogja ajkaimra.
-Jól választottál - ezzel bezártam a köztünk lévő rést és megcsókoltam.
-A legjobbat - erősíti meg a mondatom, mikor elkezdtem ruhán keresztül mellét kényeztetni.
-Lányok gyertek - kiált fel Camz, mire megforgatom szemeimet és a csókunkba morgok.
-Szeretlek - suttogom fülébe.
-Szeretlek - mondja ő is és még egy gyors puszit lehelt ajkamra.
Össze kulcsolom ujjainkat és már be is szálltunk Camz kocsijába. Én előre ültem, Ash pedig hátra, a középső ülésre. Camila hangosan üvöltötte a zenét, közben ujjaival dobolt a kormányon.
-Én igen fosok - jelenti ki hirtelen Camila a semmiből.
Ash hangosan felnevet, én pedig próbálom vissza tartani a nevetést. Camz mindig tudja, hogy mit kell mondani.
-Nem lesz semmi baj Camz, max vissza utasítanak - próbálom bátorítani a lányt, bár természetesen én is ugyan úgy féltem, mint ő.
-Két ilyen jó csajnak ki tudna nemet mondani? - száll be Ash is a biztatásba.
-Óóó drága, ha édes hármast akarsz csak kérned kell - Camz hátra pillant Ashra, majd rá kacsint.
Ash teljesen elvörösödik és inkább hátra dől az ülésbe. Láttam, hogy kissé elgondolkodik és még vörösebb lesz a feje. Elmosolyodok, de nem bírtam tovább magamba tartani, így hangosan felnevettem.
-Te most tényleg bele gondoltál? - nevetek tovább.
-Mi? Ez nem... én nem is - mondja zavartan és kissé össze húzza magát szégyenlősen.
DU LIEST GERADE
Kegyetlen szerelem
RomantikAshley és Lauren mindig is gyűlölték egymást, de mi van akkor ha egy házba kerülnek? Lauren mindig is nagy rockstar akart lenni, még Ash híres író. Lauren felfigyel Ashre, de mi van ha ezt Ash nem akarja? Vajon sikerül a két lánynak össze barátkozni...