31.rész - Az első ütés

1.6K 75 6
                                    

-Leszel a barátnőm? - kérdi mosolyogva.

-Hmm hát, én ...

-Mindegy - vág a szavamba és legurul rólam.

-Én azt hittem már az vagyok - kiáltok utána, mielőtt kilépett volna az ajtón.

Még időben szedtem össze magam szerencsére. El se tudom képzelni mi lett volna ha kimegy azon az ajtón. 

Olyan fura volt. Mióta elkezdtünk kavargatni azóta várok erre a pillanatra, de mikor megtörtént én teljesen lefagytam a boldogságtól.

Visszanézett és arcán újra ott van az a hatalmas mosoly. Szó szerint bele ugrik az ágyba és vidáman megcsókol ahol csak ér.

-Töltsd velem ezt a napot - egy puszit nyom az arcomra.

-Rendben. Hova megyünk? Mit vegyek fel? Ez randi? - teljesen fel vagyok pörögve, mire felnevet és elgondolkodik.

-Titok, ami neked kényelmes és igen - nyom egy csókot az ajkaimra.

Elkezdtünk mindketten öltözködni. Ő sokkal hamarabb kész volt mint én. Egy fekete szakadt farmer és egy fehér rövid ujjú volt rajta.

Hallom, hogy TikTokot néz, mire elé állok és elkezdem az egyik jól ismert, csípő rázós tiktok táncot táncolni, amit épp most néz a telefonján.

-Te jobban csinálod - mondja és elteszi a telefont a zsebébe és csak rám figyel.

Szemből bele ültem az ölébe, mire rögtön a seggemre teszi mindkét kezét és finoman bele markol.

-Én vagyok a legszerencsésebb lány a Földön - gondolkodik mosolyogva.

-Miért?

-Azért mert az én barátnőm feneke a legjobb - finoman megcsapja az említett testrészt, mire nevetve megrázom a fejem.

-Csak a seggem jó?

-A segged kiszúrja a szemem,
ha rázod magad az eszem vesztem.
Forog a világ és te újra alattam vagy,
nem is bírok magammal.
A tested az én alma fám,
tudom, hogy bűnt követtek el, de túl nagy a vágy - énekelgeti, mire nevetve leszállok róla. - Nem csak a segged Ash. Mindened. Nálad jobbat nem is kívánhatnék - kacsint rám, mire küldtem neki egy puszit a levegőbe.

Nevetve elkapta és a szívére tette.

Mikor végre sikerült kiválasztanom a ruháimat el is indultunk. Beindította az autót. Egyik kezét combomra tette, majd mosolyogva felém fordult. Feltekertem a hangerőt a kocsijába. 

Végig énekeltünk. Volt, hogy együtt deppyztünk egy zenén vagy éppen partiztunk. Egyszer csak megszólalt a 24KGoldn-től a City Of Angels. Épp egy piros lámpánál álltunk.

-I sold my soul to the devil for designer - kezdi el énekelni Lauren, megragadja az arcom és magához húz egy csókra, mire elnevettem magam.

-Igazán? - gondolkodom el. A lány levette a szeméről a napszemüveget és mélyen szemembe nézett, majd kacsintott egyet és megvonta a vállát. - Amúgy hová megyünk? - türelmetlenkedek, mikor már egy órája mentünk.

-Élvezni fogod a nyakamat teszem rá - a telóm elkezdett csörögni, mire Lauren kíváncsian a képernyőre néz. Még, hogy megpróbál nem féltékenykedni.

A kijelzőn az állt,, hogy Boss és egy ratyi kép WW-ről.

-Ne haragudj ezt fel kell vennem - mondom és már rá is nyomtam a zöld gombra. - Jó napot baj van? - kérdem aggódva.

Kegyetlen szerelemWhere stories live. Discover now