46.rész - Fogságban

1.3K 66 2
                                    

Lauren szemszöge:

-Nyugi, úgy se fogja bántani - próbál Camz nyugtatgatni miközben a bank felé megyünk.

Négy nap alatt vagy ezerszer fordultam már meg itt, de folyton azt mondták, hogy idő kell, hogy ennyi pénzt kivehessek, meg hasonlók. Nagyon aggódtam Ashért. Már négy napja nem veszi a telefont se ő, se Katie. Katie-nek egy csomó sms-t, írtam, de még csak vissza se ír. Hiába mentem a házához, még a kaput se nyitotta ki. Katie háza olyan volt, mint egy erőd. Lehtetlen volt bejutni vagy kijutni, ha csak ő nem ezt akarta.

Nagyon féltem. Bánthatja? Mivel beszélheti tele a fejét? Vajon rá vette Asht, hogy feküdjön le vele?

-Nem lehetünk ebbe biztosak. Na meg kitudja milyen dolgokkal tömi a fejét. Mi van ha elmondja neki mi volt köztünk? Vagy a fogadást - mondom a fejemet fogva.

Teljesen ki voltam akadva, már négy napja alig aludtam valami. Nem voltam képes elaludni Ash nélkül. Egész éjszaka csak forgolódtam. Annyira hiányzik, a kínok kínját élem át nélküle. Ilyen érzés mikor szerelmes vagy? Mikor aggódsz valakiért?

-Hey, szerintem Ash tud különbséget tenni a múlt és a jelen között. Vagy van valami amiről nem tudok?

-Néha át jártam hozzá, de mostanában már nem volt köztünk semmi. Talán mióta megkérdeztem, hogy lesz-e a barátnőm. Azóta nem is néztem más lányra. 

-De. A fogadás miatt - vágja a fejemhez.

-Már megbántam - kiáltok rá mérgesen.

-Az nem számít Lauren, eleve nem kellett volna bele menned. Ez túl megy egy határon. Főleg ez az utolsó. Mi a faszt gondoltál? Mindig azt hittem én vagyok a gonoszabb, de te tönkre fogod tenni az életét és a miénket is- ordít rám ő teli torokból, mire arcomon végig folyik pár könnycsepp. - Lauren... én nem úgy... én csak sajnálom - suttogja lehajtott fejjel.

-Tudom oké? De muszáj nyernem. Honnan a fenéből veszek 500 dollárt? Hisz most is Ashtől vagyok kénytelen kérni - durván megtörlöm az arcomat és próbálok az útra koncentrálni.

-Majd én adok kölcsön.

-Mégis miből Camila? Te még nekem is tartozol. A fenébe is, utálom ezt a helyzetett.

Nem akartam elfogadni Ash bankkártyáját, de nem volt más lehetőségem. Amint tudom vissza fizetem neki az összeset.

-Tuti megnyered. Bízunk abba, hogy ezt soha nem tudja meg Ash - biztatóan megszorítja combom, mire bólintok egy aprót. - Nagyon remélem, mert megszerettem.

-Ahogy én is Camila - folyik le arcomon pár könnycsepp.

Megálltam a bank előtt. Nagy levegőt vettem és bementem. Kivettük a kellő mennyiségű pénzt, amire négy kibaszott napot kellet várni. Nem is tudtam, hogy Ash tényleg gazdag. Amilyen gyorsan csak lehetett volán mögé ültem, mellém pedig Camz. Gyorsan írtam egy sms-t Katienek, hogy megvan a pénz és fél óra múlva ott vagyok.

Ash szemszöge:

Egy nappal ezelőtt:

Három nap eltelt, már három napja itt ülök ebbe a tetves székbe megkötözve, mint egy állat. Napi háromszor hoznak be nekem ételt. Ilyenkor eloldoznak, hogy nyugodtan ehessek. Napi pár órát sétálgathatok a szobába egy őr felügyeletével, de ilyenkor is a kezeim össze vannak kötözve.

...

A székben ültem szokásosan és bámultam a falat. Az ajtó elkezdett nyikorogni, mire oda kaptam a fejemet. Katie jött be az ajtón, amin teljesen elcsodálkoztam, hisz már három napja nem látogatott meg ő felsége.

Kegyetlen szerelemTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang