A hét nagyon gyorsan eltelt. Észbe se kaptam és már péntek délután volt. Most itt ülök Lauren mellett a kocsiba. Idegesen dobol a kormányon miközben vezet. Megfogtam a kezét és combomra húztam, mire egy hatalmas beképzelt mosoly jelent meg az arcán. Elkezdte combom simogatni és szeme sarkából rám nézett. Nyomtam arcára egy puszit.
-És most jöjjön Lauren Jauregui és Camila Cabello zenéje. A két lány nem rég robbant be, de azóta igen csak nagy rajongó táborral rendelkeznek. Akkor hallgassuk is őket. Lányok ha ezt halljátok csak így tovább. Tudjátok, határ a csillagos ég - mondja a rádiós csávó.
-Te jó ég. Bemondták a nevem - mondja izgatottan és tényleg látszott rajta, hogy örül.
Felhangosítottam a rádiót. A jól ismert ütemet hallgattam és már tudtam is, hogy melyik zene fog következni.
-Mert a szívem lángra dobban, ha látlak. Fantáziám rögtön szárnyal. Ha elájulnék és fel kellek szeretném, hogy egy nővérke ruhába legyél mellettem. Kicsit tekerd a csípőd és csókold ajkam, hisz ettől leszek csak jobban. A rövid szoknya lassan felcsusszan, én végig csak ezt akartam - énekelem Lauren szövegét, mire elmosolyodik.
-Talán vehetek fel egy nővérke ruhát - mondja, mire mélyen szemébe néztem, de ő mit sem törődve velem már kezdte is Camz részét. - Az a fiú a tengerparton, a szemébe a vadság tombolt. Nagyon durván lecsekkoltam és próbálkoztam nála. Adott egy kulcsot a szobájához és éjjel természetesen oda rohantam. Nagyon nagy volt vágyakozás, így szét szaggatunk minden ruhát - énekli Lauren, mire össze néztünk.
-Csak veled akarok lenni. Te és én, csak mi ketten, az egész világ ellen. Enged szabadon a fantáziád, cserébe én meg mutatom mi vár rád. Maradj velem és használj ki. Élvezd a pillanat minden percét. Csak azt akarom velem maradj, ha kell rabszolgád vagyok - énekeljük a refrént nevetve.
-Hogy jutott ilyen az eszedbe egyáltalán? - nyalja meg az alsó ajkát.
-Mondja az aki nővérke ruhás nőkről álmodozik - vágom a fejéhez természetesen nem komolyan. A féltékenységem kezd alább hagyni és egyre jobban bízok Laurenbe.
-Csak egyetlen egy nőről álmodozok és ha felvenné azt a ruhát lehet tényleg a mennyországba kerülnék - kezdi fel-le vonogatni a szemöldökét, mire finoman a vállára csapok.
-Talán egyszer - kezdem el húzni az agyát, mire rögtön rám kapja a tekintetét és lassan végig mér.
-Alig várom azt a napot drágám - nyom egy gyors puszit az arcomra.
...
-Azt hiszem ez az... - mondja és kifújja a bent tartott levegőt.
Egy szép családi ház előtt álltunk meg. Kiszálltunk és lassan a ház felé indultunk. Lauren benézett az ablakon és teljesen lefagyott. Én is oda néztem. Egy férfi, gondolom az apja épp a levegőbe dobott egy kb 5 éves kis fiút, majd mikor elkapta jól megrázta, mire a kis srác hangosan nevetett.
-Mindig is fiút akart - suttogja Lauren és az ajtó felé indul.
Felemelte a kezét, de mielőtt kopogott volna, inkább vissza engedte teste mellé. Megfogtam kezét és kissé megszorítottam azt, hogy érezze én mellette vagyok bármi is fog történni ott bent. Nagy levegőt vett és bekopogott. Egy Clarával talán egy idős nő nyitott ajtót mosolyogva.
-Lauren? - kérdi csodálkozva.
Lauren bólint párat. A nő megakarta őt ölelni, de ő hátrált pár lépést és a kezét nyújtja a nő felé. Juj mennyire de ja vu érzésem van. Ugyan ezt csináltam Clarával.
DU LIEST GERADE
Kegyetlen szerelem
RomantikAshley és Lauren mindig is gyűlölték egymást, de mi van akkor ha egy házba kerülnek? Lauren mindig is nagy rockstar akart lenni, még Ash híres író. Lauren felfigyel Ashre, de mi van ha ezt Ash nem akarja? Vajon sikerül a két lánynak össze barátkozni...