56.rész - Mi folyik itt?

1.4K 60 10
                                    

Reggel arra keltem, hogy Lauren csókolgatja az arcomat. Elmosolyodtam, de továbbra se nyitottam ki a szemeimet. Annyira lefárasztott tegnap este.

-Tudom, hogy fent vagy.

-Csak öt perc - mondom és át fordulok a másik oldalamra.

-Jó... - mondja és teljesen elhallgatott. 

Pár perc után arra lettem figyelmes, hogy halkan nyöszörög mellettem. A szívem gyorsabban vert és nem tudtam mit kéne csináljak. Lassan felé fordultam. Végig néztem meztelen testén. Annyira őrjítően dögös volt, ahogy kényeztette magát. Érzem, hogy teljesen benedvesedtem. Mélyen szemembe néz, mire szívem olyan gyorsan kezdett dobogni azt hittem kiugrik a helyéről. Mit művel velem ez a lány? Rá támaszkodtam könyökömre és úgy néztem ahogy örömet szerez magának. Ajkába harap és másik kezével megragadta a nyakam és oda húzott magához egy csókra, amit hagytam is neki. 

-Élvezed a műsort? - nyögi ajkamra, mire elmosolyodok és megnyalom alsó ajkát.

-Imádom a 5D filmeket - suttogom ajkaira, mire újra csók csatába hívott.

Egy idő után a teste elkezdett remegni, fejét hátra hajtotta, mire elmosolyodtam. Elvettem onnan a kezét, mire mérgesen rám nézett. Lassan befeküdtem két lába közé és én jutattam el a csúcsra.

-Te őrült vagy - mondom nevetve és vissza fekszem mellé.

-Nem illik leskelődni Ashley Benson - emeli ki a nevemet mosolyogva.

-Teljesen felizgultam rád - suttogom fülébe.

-Igazán? - kérdi és oldalára fekszik. Elkezdtem lassan bólogatni. - Máskor nem kéne leskelődnöd - mondja egy gonosz mosollyal.

-Szóval így játszunk? Rendben. Akkor most elmegyek lezuhanyozni. Egy 20 perc múlva talán vissza fekszem melléd.

-A jó öreg zuhanyrózsa mi? Nem rossz, nem rossz. Bár a rezgő cimbora még mindig jobb - nevet fel hangosan.

-Én veled is beérem.

-Még jó... az ujj és nyelv technikám utánozhatatlan - mondja beképzelten.

-Tudod mit nem is izgultam fel rád.

-Hazudsz. Ez... - simít végig az orromon. - mindig elárul ha hazudsz. Teljesen benedvesedtél tőlem. Csak ismerd el. Ha könyörögsz talán segítek rajtad - csókol meg.

-Az bejön neked mi? - húzom vissza magamhoz.

Elkezdte hasam alját simogatni, mire elmosolyodtam.

-Nagyon is bejön, de elég csak így nézned - néz a szemembe és végig húzza ujját az érzékeny részen, mire kifújom a bent tartott levegőt.

...

-Ideje volna haza mennünk - Lauren rá bólintott és már el is kezdtünk öltözni. Gyorsan kifizettem a szobát és már hívtunk is egy taxit.

Apa és Clara épp reggeliztek. Mikor megláttak minket mosolyogva ránk néztek.

-Milyen volt az este? - kérdi apa, mire teljesen elvörösödtem. - Óóó... - csak ennyit mondott, mikor meglátta a fejemet. - Máskor a nyakad... mindegy. Legalább takard el. Te jó ég. Az megnyugtat, hogy semmi képen nem eshetsz teherbe - mondja apa, mire Laurenre néztem, mivel ez azt jelentette, hogy már megint kiszívta a nyakam.

-Van valami kaja? Éhen halok - töri meg Lauren a kínos csendet.

Elkezdtünk reggelizni. Hirtelen minden elsötétült és a semmiből csak úgy elkezdett szakadni az eső. Olyan fura volt. Pedig pár perce még olyan szépen sütött a napocska. Most meg a semmiből olyan vihar jött. A szél olyan erősen fújt, attól féltem kiszakítja a fákat a helyéből, az eső megállás nélkül szakad, villámlott és az ég is dörgött.

Kegyetlen szerelemWhere stories live. Discover now