38.rész - Ha ez megnyugtat

1.4K 67 2
                                    

 Ash felállt az ágyról, elém sétált és combomra ült. Mélyen szemembe nézett. Lepuszilta a könnyeimet, mire elmosolyodtam és megsimítottam arcát. Kezeimet seggére teszem, mire újra szemembe nézett.

Most olyan más volt a tekintete. Úgy nézett, mint aki felakart falni. Pupillája kitágult és kissé eltátja a száját, mintha mondani akarna valamit. Viszont helyette inkább megcsókolt. Ajkaink lassú táncba kezdtek, de neki ez nem volt elég. Finoman megnyalta alsó ajkam, mire szét nyitom ajkaimat. Nyelveink vad táncba kezdtek ő pedig az ágyra lökött. Két térdét a csípőm két oldalára helyezte és így tartotta magát felettem. Végig nézett testemen és szemei elkezdtek ragyogni. Nem bírtam ki, hogy ne mosolyogjak ezen, hisz olyan aranyos volt, mint egy kis gyermek, aki édességet lát és menten fel akarja falni az egészet.

Rá ül a combomra. Kezeivel elkezdett oldalamon zongorázni. Lassan egyre feljebb tolta a pulcsim, még végül teljesen megszabadított tőlük. Körmeit végig húzta csupasz hasamon, olyan finoman, hogy néha nem is éreztem, hogy érint. Viszont a testem túl gyorsan reagált erre és az egész libabőrös lett. Elkezdte nyakam csókolgatni. Mikor ezt megunta bele harapott finoman és egyre lejjebb kezdett csókolgatni. A mellemnek támadt és elég sok időt elidőzött itt. Szinte már ettől majdnem elélveztem. Nem tudom mi van velem. Ha mással vagyok ilyenkor még csak be se nedvesedek, vele viszont képes volnék ennyitől elélvezni.

Már alig bírtam magammal. Nagyon be voltam indulva és ő mintha csak játszott volna velem. Direkt lassan haladt. Mikor megunta melleimet újra lejjebb haladt. Elkezdte hasam csókolgatni egyre lejjebb és lejjebb. Már az egész testem remegett és csak arra vártam, hogy végre hozzám érjen ott lent. Kissé megemelte csípőm, mire elmosolyodik. Elkezdte szívni a bőrt a hasam aljánál, mire halkan nyögdécseltem. Már annyira vágytam rá. Meddig akar még kínozni?

-Ash kérlek - könyörgök neki, mire halkan felkuncog és megpuszilja az előbb megszívott bőr felületet.

Felnézett rám. Azokkal a hatalmas kék szemek. A testem össze rezzent. Pupillája teljesen ki volt tágulva. Még mindig csak rám néz és lassan elkezdte rólam levenni az utolsó ruhadarabot is. Mikor ettől is megszabadultam a lábaim közé feküdt és elkezdett nyelvével kényeztetni.

...

-Ez... ez szuper volt. Mi volt az a nyelveddel? - kérdem nevetve, mire felmászik hozzám miután elélveztem.

Arca elvörösödik a kérdés hallatán. Lenéz ajkamra. Megakartam csókolni, de ő mosolyogva mindig arrébb húzta a fejét, de végül csak sikerült csókot lopnom.

-Köszönöm Ash, ez fantasztikus volt - fejét csupasz mellkasomra hajtotta és hallgatta szapora szívverésem. Elkezdtem arcát simogatni, mire mosolyogva lehunyja a szemét. - Elfogunk késni suliból - suttogom, fülébe, mire megvonja a vállát és továbbra is csukva tartja a szemét.

Néha nem tudom elhinni mennyit bír aludni ez a lány. Nem akartam zavarni. Úgy is péntek van. Mert egy napot kihagy nem lesz semmi baja. Tovább simogattam arcát. Ilyenkor még jobban hasonlít egy kis angyalra, ilyenkor olyan nyugodt.

Egy idő után meghallottam, hogy halkan elkezd szuszogni, mire elmosolyodtam és lassan kimásztam alóla. Gyorsan írtam neki egy kis lapocskára, hogy elmentem boltba kajáért.

Bár nem oda indultam, de neki erről nem kell tudnia. Felöltöztem és már indultam is a kávézó felé, a szokásos törzshelyünkre.

Mikor beléptem a kávézóba rögtön az asztalunk felém mentem. Már mindenki ott volt kivéve Camz. Nem is baj. Nem akarom, hogy Camila itt legyen.

Kegyetlen szerelemWhere stories live. Discover now