20.rész - Félsz a szerelemtől?

1.7K 78 2
                                    

Reggel a suli kapu előtt vártam Lucyt. Mikor megláttam oda füttyentettem hosszasan mivel végre Daniellel sétált kézen fogva. Annyira aranyosak voltak. Végre annyi hosszú év után összejöttek. Először nem is hittem a szememnek. Elém sétáltak majd megálltak. Elkezdtem tapsikolni örömömbe, mire Lucy csúnyán rám nézett.

-Akkor majd suli után - mondja Daniel és egy puszit nyom Lucy homlokára, nekem pedig oda int.

Lucy elmosolyodik majd gyorsan letörli arcáról a mosolyt, hogy megmaradjon a rideg külsője. Halkan felvettem. A lány mellém sétált és előveszi a cigijét majd rágyújt.

-Erről mikor akartál nekem szólni? - kérdem egy hatalmas mosollyal, közben hátam a kapunak támasztom.

-Hát most csak úgy vagyunk, kavarunk, ismerkedünk. Amúgy aranyos srác és szerencsére teljesen összhangba vagyunk. Sok közös van bennünk, bár az nem tetszik neki, hogy cigizek - mondja szem forgatva és kifújja a füstöt.

-Ennek örülök. Nagyon aranyosak vagytok. Még a végén a rossz fiúból jó lesz miattad - Lucy elmosolyodik és megrázza a fejét.

-Apropó "rossz fiú". Nézd csak kik jönnek - Lauren és Camila felé biccent.

Épp most szálltak ki a kocsiból. Mostanában nem látom Allyt. Vajon mi lehet vele? Lehet csak beteg vagy valami. Aztán kitudja. Majd rákérdek Lucynál, ő mindent tud, szó szerint mindent.

Camz és Lauren elindultak felénk. Lucy kissé meglöki az oldalam, mivel eléggé elbambultam. Hálásan rápillantottam.

-Na és köztetek mikor lesz valami? Mikor adod be a derekad hercegnő? - nevet fel, mire nem túl erősen hasába könyökölök.

-A csók óta nem szóltam hozzá.

-Benedvesedtél tőle mi?

-Lucyyy - kiáltok rá.

Még hangosabban felnevet és kezembe nyomja az öngyújtóját. Nem értettem miért teszi, hisz tudja nagyon jól, hogy én nem cigizek. Elkezdtem vele játszani. Laurenék megálltak előttünk.

-Tudsz adni tüzet? - kérdi Lauren mosolyogva és szájába tesz egy cigit.

-Igen, persze - már nyújtom is neki. 

Mikor átvette direkt össze érintette kezeinket és megsimította azt finoman. Nem kaptam el a kezem hisz az túl feltűnő lett volna. Mélyen szemembe nézett és arcán egy hatalmas mosoly jelent meg. Meggyújtotta a cigijét, majd elkezdte nézegetni az öngyújtót.

-Köszi - mondja és Lucy felé dobja, aki egy kézzel elkapja és bele csúsztatja kabát zsebébe.

-Ma is kell menni a psziho nénihez mi? - kérdi Camila és rám néz.

-Ja - válaszolok bunkón.

-Jobb az arcod így, mármint, hogy kicsit fel van szakadva. Sokkal nagyobbnak néz ki így a szád. Ingyen botox - próbál poénkodni és bűnbánóan megvakarja tarkóját.

-Fogd be Camila... - nevetek fel, mire a többiek is hangosan felnevetnek.

-Elég csúnyán rátok van szállva - tér vissza a témához Lucy és elnyomja a cigijét.

-Ő fogja megszívni - Lauren kifújja a füstöt.

-Én vigyáznák a helyedben Lauren. Nem mindennapi tanárnak néz ki.

-Én pedig nem vagyok mindennapi diák - zárja le Lauren.

Csak ajkára tudok figyelni miközben beszél. Mi van velem? Miért bámulom őt ennyire? Annyira puhák az ajkai. Olyan jó volt tegnap az a csók. 

Kegyetlen szerelemWo Geschichten leben. Entdecke jetzt