Megálltunk a parkolóba. Lauren kézen ragadott és már mentünk is be a hatalmas plázába. Először egy ruha üzletbe mentünk. Nagyon szép volt és tuti nagyon drága is. Lauren elkezdett a sorok között sétálgatni és pár ruhát levett. Megfogta a kezem és a próba fülkék elé húzott. Négy próbafülke volt egymás mellet és 8 fotel egy félkörbe a próbafülke előtt.
-Ezeket próbáld fel aztán mutasd meg nekem - suttogja fülembe majd lehuppan az egyik fotelba.
Elkezdtem felvenni a Lauren által választott ruhákat. Először egy rövid nadrágot és egy haspólót próbáltam fel. A tükörbe néztem és teljesen zavarba jöttem magamtól.
-Lauren én ebbe nem megyek ki - mondom vörös fejjel.
A rövid nadrág annyira rövid volt, hogy fél seggem kint volt, a haspóló pedig épp, hogy a melleimet takarta, de azokra is annyira rá feszült, hogy semmit nem bízott a fantáziára.
Hirtelen a függöny elhúzódik. Oda kaptam a fejem. Lauren behúzta azt maga mögött és szemei szinte felragyogtak, ahogy végig nézett testemen.
-Ezt megvesszük ugye? - észrevettem, hogy nem rám néz hanem a tükörbe. Először nem értettem miért aztán rájöttem, hogy hála a mögöttem lévő tükörnek teljes rá látása volt a hátsómra.
-Kizárt - vágom rá rögtön. Lauren arcáról lehervad a mosoly és a földet kezdte pásztázni. Nagy levegőt vettem. Közelebb sétáltam hozzá. Álla alá nyúltam, hogy szemembe nézzen. - Na jó - adom be a derekam.
-Ez az, imádlak - gyors csókot lehelt ajkamra és már ki is szaladt az öltözőből.
Még felpróbáltam pár ruhát, de végül is kettőt választottunk, ami nagyon tetszett Laurennek és nekem is. Ez az első szett volt és egy teljesen fekete szett, ami eléggé vagány volt be kell, hogy vallja. Bár az is nagyon sokat mutat. Épp, hogy eltakarja a seggem, az egész hátam szabadon van benne és elől is elég nagy a beláthatósági lehetőség.
Ezeket kifizettünk és már mentünk is tovább. Lauren egy fehérnemű üzletre néz, majd rám. Szemei újra felragyognak.
-Nem, nem. Én be nem megyek veled oda - elkezdem fejemet rázni, ami egyre vörösebb lesz.
-Ugyan babe, kérlek - a fülem mögé tűrte a hajamat és a fülemhez hajolt. - Meghálálom, ígérem - suttogja és finoman megharapja a fülcimpám, mire ajkamra harapok nehogy kiadjak valami hangot.
Mire feleszméltem már a sorok között kutatott Lauren, engem pedig húzott magával. Pár dolgot a kosárba dobott, de meg se mutatta, hogy miket vett. Láttam pár csipkés szettet meg hasonlókat. A kasszához mentünk majd kifizettük.
Eléggé lefárasztott a vásárlás be kell, hogy valljam. Nem is értem valaki, hogy bír egész nap shoppingolni. Az órámra néztem, már 16:39 volt, a hasam pedig megkordult hangosan.
-Gyere együnk valamit aztán még be szeretnék nézni egy helyre - mosolyog perverzül megint.
Leültem egy asztalhoz, Lauren pedig elment pizzát venni. Elkezdtünk enni, mikor ezzel megvoltunk beültünk kávézni és még egy fagyit is ettünk. Annyira jól laktam, hogy alig bírtam mozdulni, de Laurent ezt nem érdekelte. Felrángatott a pláza legfelső emeletére és egy sexshop felé kezdett húzni. Mikor beértünk az eladó srác kissé furán nézett ránk, majd elmosolyodott és elindult felénk.
-Sziasztok, segíthetek esetleg valamibe? - kérdi.
-Szeretnénk valami újat kipróbálni, valami... izgatót - gondolkodik el Lauren.
YOU ARE READING
Kegyetlen szerelem
RomanceAshley és Lauren mindig is gyűlölték egymást, de mi van akkor ha egy házba kerülnek? Lauren mindig is nagy rockstar akart lenni, még Ash híres író. Lauren felfigyel Ashre, de mi van ha ezt Ash nem akarja? Vajon sikerül a két lánynak össze barátkozni...