Gözlerimi beyaz bir odada açtığımda, hastahanede olduğumu anlamam zor olmamıştı. Yanıbaşımda Berkay, annem ve babam vardı. Uyanmamla hepsi ayaklanıp, sorular sormaya başlayınca, gözlerimi geri kapattım. Yeni uyanan insan, böyle soru yağmuruna mı tutulurdu yahu..?
Derin bir nefes verip, gözlerimi açtım ikinci kez..
"İyiyim ben.. Endişelenmeyin. Ataklarım geri dönmedi.. Anne.. Anne o geldi okula. S-süveyda.."
Annem bir an düşecek gibi olsa da, babam tutmuştu onu. Berkaya döndüm. Kaşlarını çatmıştı.
"çatma kaşlarını. Ataklarımın tek sebebi, o-o."
Berkay göz devirip, alnıma bir fiske vurdu.
" salak. Ben ona kaş çatmıyorum. Gay olduğunu neden söylemedin bana?"
Rahatlamalı mıydım, yoksa gerilmeli miydim, anlam vermezken, ensemi kaşıdım.
"kimseye söylemedim ki.. Önceki okulumda olanlardan sonra, söyleyemedim.."
"Oğlum mal mısın? Onlar homofobik itlerin önde gideni diye, herkes öyle olacak değil ya. En azından ben değilim, korurum ben seni mal."
Benden, sanki savunmasız bir bebekmişim gibi bahsetmesine göz devirdim.
"bebek değilim Berkay.."
Anneme dönüp, sevimlice gülümsedim ve biten serumumu gösterdim. O da alışmıştı galiba artık ataklarıma. Ya da alışmamıştı. Bilemiyorum bok da çıkabilir.
Hah, şu durumda bile şaklabanlık yapmak, tam sana göre bir şey zaten amsalak.
Sen sus iç ses. Gençler, sizde de var mı böyle, size ters düşen bir iç ses?
Ses kes gerizekalı.
Yalnız ben sesimi kesersem, sen de kesmiş olursun, çok zeki(!) iç sesciğim.
18 yıllık hayatında, ilk defa doğru bir şey söyledin.
Kes be. Kestin mi? Hah. Adamı böyle sustururlar.
Annem serumu çıkarınca ayaklandım. Berkay, destek amaçlı koluma girmişti. Annemler, bugün nöbetçi olacaklarını söylemiş, ek olarak annem, dolaptaki yemeği yememi emretmişti..
Berkayın yardımıyla eve gelmiş, yemeğimi yemiş ve odama çekilmiştim. Berkay ise, beni eve bırakıp, evine dönmek zorunda kalmıştı. Saat geç olduğu için, ısrar edemedim kalması için..
Odamda, yatağımda otururken, instagrama girdim. En son hatırladığım kadarıyla, Süveydanın kullanıcı adını arattım. Hala aynıydı. Hala Ayazla birlikte olduklarını görmüştüm. Ayaz ve onun arkadaş grubundan olan Sıraç ile birlikte gelmişlerdi buraya. Sabah, Ayaz ve Sıraç nerdeydi bilmiyordum. En azından Sıraç durdururdu Süveydayı. Çünkü, o biliyordu Süveydanın gerçek yüzünü. Süveydayı beni tehdit ederken yakalamıştı..
Onun profilinden çıkıp, hikayelere bakmaya başladım. Berkay hikaye atmıştı.
hiimberkay:
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Beni Sev
Teen FictionVar oluşun hikayesi miydi bu, yoksa yok oluşun mu? ⚠️⚠️⚠️ Küfür içerir! Homofobiksen, iğrenç ötesi elini çek bu hikayeden. ⚠️⚠️⚠️ Sadece yazmak istediğim ve eğlendiğim için yazıyorum. Beğenmeniz dileklerimle..