Anwar başı eğik bir şekilde babasının sorgusundayken ben ve kucağımda minik kızımız Nora ile onları izliyorduk.
"Oğlum bu notlar ne. Adını yazmışsın sadace."
"Ama baba çok zordu." dedi Anwar kendini savunarak.
"Bilgisayar oynarken hiç zorlanmıyorsun ama."
"Zayn tamam. Gitme oğlumun üstüne."
Anwar benim tarafıma geçerek yanıma oturdu. "Gel anneciğim sen." deyip yanağından öptüm.
"Üstüne mi gittim? Çocuk matematikten 10 almış, 10."
Aslında çok haklıydı. Yani..Anwar çok tembeldi, notları çok düşüktü. Her toplantıda okulun baş konukları bizdik.. Gerçi daha 2. sınıfa gidiyordu. Ona rağmen..
Liseyi falan düşünmek bile istemiyordum.
Nora kucağımda garip garip sesler çıkararak abisine bakıyordu. Anwar da gülümseyerek onu sevmeye başladı.
"Diana nerde?" diye sordu Zayn.
"Çok yorulmuş okulda, geldiğinden beri uyuyor." dedim.
"Tamam." Kafasını salladıktan sonra Nora'yı kaptığı gibi kucakladı.
Nora çığlık atıp babasının kucağına yapıştı ve yanağından öptü. Sonra Nora gözüne oyuncaklarından birini kestirdi ve babasının kucağından kurtulup yere süründü.
Zayn de peşinden gidip onunla oynamaya başladı.
"Gel sen de." dedi ve Anwar'ı da oyunlarına çağırdı.
Anwar mutlulukla onların yanına eğildi ve oyun oynamaya başladılar.
Zayn bütün çocuklarımıza aşırı bağlıydı ve onlarla ilgilenmeyi çok seviyordu. Aynı şeklilde çocuklar da öyle. Deli oluyorlardı babaları için. Hayatım boyunca böyle güzel ve mutlu bir ailem olmasını dilemiştim. Zayn ise bunu bana sağlamıştı. Onu gerçekten çok seviyordum. İlk günkü kadar aşıktım. Ona ve üç çocuğuma.
Hepsi benim canımdı. Diana, Anwar ve Nora. Üçüne de çok bağlıydım. Onlar olmadan nefes bile alamazdım.
"Baba baba baba.." Nora minik ellerini babasına vurarak bir şeyler anlatmaya çalıştı.
"Söyle prensesim." dedi Zayn onu kucaklarken.
"Akşam benimle yatar mısın?" diye sordu bebeksi sesiyle. Kelimleri düzgün kullanmaya başlaması beni çok mutlu etmişti. Çünkü Nora çok geç konuşmaya başlamıştı ve konuşan bir çocukta değildi. İçine kapanıktı. Sadece ben ve Zayn ile konuşuyordu. Kardeşleriyle bile çok nadirdi.
Zayn yumuşacık olmuş bir şekilde şefkatle kızını öptü.
"Tabiki yatarım bir tanem. Ama.. Bizim annenle akşam işimiz var sonra yanına gelirim."
Şokla gözlerim açıldığında, sinirden ne yapacağımı bilmeyip elimdeki su bardağını sehpaya bırakıp anında lafa atladım.
"Hayır ya! Ne işi. İş falan yok. Akşam bizimle uyuyabilirsin çiçeğim." deyip onu alnından öptüm.
"Var var."
"Yok dedim."
"Var diyorsam var." dedi Zayn ciddiyetle.
Nora kıkırdayıp babasından ayrıldı ve benim kucağıma tırmandı. Nora çok güzel bir kızdı. Diana ve Anwar babalarının kopyasıyken Nora'm hem fiziksel hem huy olarak bana benziyordu. Hem artık üç yaşını doldurmuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
nefarious🌙malik [tamamlandı]
Fanfic"Sindrella asla bir prens istemedi. Eğer ayakkabıları uymasaydı, çıplak ayakla yürürdü."