Min Yerin POV
-zrozum że mimo, że jesteś głupią szmatą, to nie dam ci cierpieć przez jakiegoś spierdolonego dzieciaka który nie panuje nad hormonami.
-Nie zapominaj że jest starszy.
-Ale dojrzały fizycznie chyba nie. Proszę nie zamartwiaj się, schlejmy się po prostu.
-lej...-wróciłam się na kanapę.Kilka kolejek poszło, a ja straciłam kontrolę.
Jeon JeongGuk POV
Siedzieliśmy na podłodze, pijani, uhahani i jacyś zakolegowani. To nie było normalne... nagle dziewczyna oparła głowę o moje ramię. Zaczęła coś bełkotać.
-A słuchaej Jounie to mnjue nawuet chcciauu związyuwadź, ja njue chdziałuam alue nie umieałam zaprzeczdżydź.
-Ajajwjaj, guuuuupi, namjoouenjee.-nie wiem co mi odjebało ale zacząłem śpiewać na całe gardło-Thaut shouldd bey meiiii choldeink yoooourrr haeeend.
-dżegauj... dzo?
-Njiiiic, maszssz jeżcze dzos?
-Druegaą budetlke hehe.
-LEJ!ogólnie najlepsze chlanko jakie miałem w życiu. Jednak po tym co usłyszałem i zobaczyłem uznałem że muszę powiedzieć o tym Yoongiemu.
-Nije mouw nigomeu. Kiedyź Jooun mnije sgrzywdziu. Batsz...
Zdjęła bluzkę i pokazała mi ramię. Wyglądało jakby Namjoon po prostu ją szarpał. Bałem się co mogło się wydarzyć.
-nje neugliżuj siję przy mnije boo cuś zię stanie. Bez zię.
-A dży ja gruubpa jezdem?
Popatrzyłem na nią od góry do dołu.
-Masz fajne cycki...-Ja PIERDOLE CZEMU JA TO MÓWIĘ
-seriijo? Zom maułe.
-Dlua mnije zom ideaealne.Cała ta paplanina skończyła się na tym że dziewczyna poszła na górę do swojej sypialni, a ja by nie być samotnym poszedłem za nią. Ciemnowłosa położyła sie i jeszcze coś pierdoliła, a ja po prostu położyłem się obok niej, jednak po chwili objąłem ją i zasnąłem.
SPIZGANE ZIOMKIIIIIIIIII. JAK WAM SIE PODOBA SCHLANKO BY DŻUNGUG UND YERIN SIOSTRY CUKRU?
CZYTASZ
𝘙𝘢𝘪𝘯𝘪𝘴𝘮 // 𝘫.𝘫𝘬 [𝘻𝘢𝘬𝘰𝘯́𝘤𝘻𝘰𝘯𝘦]
Fanfiction𝘔𝘪𝘫𝘢𝘫𝘢̨ 𝘴𝘪𝘦̨ 𝘯𝘢 𝘬𝘰𝘳𝘺𝘵𝘢𝘳𝘻𝘢𝘤𝘩, 𝘯𝘢 𝘱𝘪𝘦𝘳𝘸𝘴𝘻𝘺 𝘳𝘻𝘶𝘵 𝘰𝘬𝘢 𝘮𝘰𝘻̇𝘯𝘢 𝘴𝘵𝘸𝘪𝘦𝘳𝘥𝘻𝘪𝘤́, 𝘻̇𝘦 𝘴𝘪𝘦̨ 𝘯𝘪𝘦𝘯𝘢𝘸𝘪𝘥𝘻𝘢̨. 𝘕𝘢𝘨𝘭𝘦 𝘥𝘸𝘢 𝘸𝘺𝘱𝘢𝘥𝘬𝘪 𝘭𝘢̨𝘤𝘻𝘢̨ 𝘪𝘤𝘩 𝘥𝘳𝘰𝘨𝘪, 𝘢 𝘮𝘰𝘻̇𝘦 𝘪 𝘴𝘦𝘳�...