Jeon JeongGuk POV
Czemu ten głupi Jin wszystko zepsuł. Teraz mi zimno, a Yerin chyba teraz będzie się ode mnie dystansować. W sumie, ja też powinienem, nie chcę by wszyscy myśleli że chcę wykorzystać dziewczynę. Lubię ją i nie mam zamiaru jej krzywdzić.
Weszliśmy do szatni naszej klasy gdzie zastaliśmy Lalisę siedzącą na kolanach Su... Yoongiego. Chrząknąłem głośno, a miętowowłosy w milczeniu opuścił szatnię. Yerin chwyciła go za ramię.
-Yoongi...
Nic nie odpowiedział, patrzył na nią pusto.
Dziewczyna powtórzyła.
-No co chcesz?
-Możemy pogadać?
-o czym?
-Czemu nie możesz się po prostu zgodzić?
-No dobra, mów.Poszli do starej szatni w której znajdują się teraz rekwizyty do kółka teatralnego.
Min Yoongi POV
-No o co chodzi.
-Nie bądź taki oschły-powiedziała smutno-chcę ci wszystko wyjaśnić.
-No?
-między mną a Gukiem do niczego nie doszło. Jestem twoją siostrą, znasz mnie. Jestem stała w uczuciach, wiesz... dalej czuję coś do Namjoona... Kook tylko się ze mną upił i nie miał gdzie spać, zostawiliśmy syf na kanapie, więc spał u mnie.
-Skąd wiesz że nic między wami nie było? Byliście pijani, powinnaś wiedzieć że cię kocham najbardziej na świecie. Nie chcę by Jungkook cię skrzywdził, znasz jego styl życia.
-Zmienia się, mówię ci nic między nami nie było naprawdę. Nie skrzywdzi mnie, wiesz jaka jestem, ja nie jestem uległa.
-A Namjoon?
-On był wyjątkiem... proszę wybacz mi.
-a co z gangiem?
-Porozmawiam z Kookiem spokojnie. Proszę nie bądź zły jak zobaczysz go u mnie w domu, chce się zmienić. Chce poprawić oceny, a ja pragnę mu pomóc.
-jesteś za dobra-przycisnąłem ją do swojej klatki piersiowej i rozczochrałem jej włosy.SIBLINGS CHECK Hi BITCH how are you? Powiem wam coś, kocham was 💕
CZYTASZ
𝘙𝘢𝘪𝘯𝘪𝘴𝘮 // 𝘫.𝘫𝘬 [𝘻𝘢𝘬𝘰𝘯́𝘤𝘻𝘰𝘯𝘦]
Фанфик𝘔𝘪𝘫𝘢𝘫𝘢̨ 𝘴𝘪𝘦̨ 𝘯𝘢 𝘬𝘰𝘳𝘺𝘵𝘢𝘳𝘻𝘢𝘤𝘩, 𝘯𝘢 𝘱𝘪𝘦𝘳𝘸𝘴𝘻𝘺 𝘳𝘻𝘶𝘵 𝘰𝘬𝘢 𝘮𝘰𝘻̇𝘯𝘢 𝘴𝘵𝘸𝘪𝘦𝘳𝘥𝘻𝘪𝘤́, 𝘻̇𝘦 𝘴𝘪𝘦̨ 𝘯𝘪𝘦𝘯𝘢𝘸𝘪𝘥𝘻𝘢̨. 𝘕𝘢𝘨𝘭𝘦 𝘥𝘸𝘢 𝘸𝘺𝘱𝘢𝘥𝘬𝘪 𝘭𝘢̨𝘤𝘻𝘢̨ 𝘪𝘤𝘩 𝘥𝘳𝘰𝘨𝘪, 𝘢 𝘮𝘰𝘻̇𝘦 𝘪 𝘴𝘦𝘳�...