36."kusząca propozycja"

2.4K 116 12
                                    

Jeon JeongGuk POV

Zebraliśmy się do wyjścia i trzymając się za ręce podążyliśmy w stronę szkoły. W połowie drogi do placówki zaczepiły nas koleżanki AeRy.

-No no, widzę że jednak te wasze walki się przerodziły w coś więcej.-Zachichotała jedna.
Ujrzałem że moja mała klucha się zarumieniła. Ścisnąłem jej dłoń i delikatnie się zaśmiałem. Zwróciłem się do podśmiechującej brunetki.
-Ty to lepiej nie patrz oczami tylko sercem, one ci kiedyś oślepną.-przyspieszyłem kroku, chciałem ominąć zaskoczone dziewczyny. Poszliśmy dalej śmiejąc się z tych idiotek.

-Wow...Oppa ładnie to powiedziałeś.
-Ja po prostu jestem szczery. Chcesz dziś spać u mnie? Powiemy moim rodzicom przy okazji.-przybliżyłem moją twarz do jej.
-mmmm kusząca propozycja-zaśmiała się po czym złożyła na moich ustach aksamitny pocałunek.
-Ej gołąbeczki, od kiedy tak gruchacie? (Frist love kook x gołąb, polecam)
-Od dawna Taeś, ty dopiero teraz zauważyłeś jak liżą się po kątach-zaśmiał się Seokjin.
-Co was tak nagle dużo się zrobiło? Wszędzie znajome ryje widzę.-powiedziała ze śmiechem Yerin.

Reszte drogi do szkoły sobie rozmawialiśmy. Weszliśmy do budynku, w szatni natknęliśmy się na Yoongiego.

-Co to ma znaczyć?-spytał rozbawiony Suga.
-No...-Zaczęła Yerin.-chodzimy ze sobą od dwóch miesięcy.
-No no Guk, nareszcie sobie dobrą dziewczynę znalazłeś, ale pamiętaj jak będzie przez ciebie cierpieć to nie żyjesz-przejechał palcem po swojej szyi.
-Um, tak tak. Nie mam zamiaru jej krzywdzić.
-Kook wszyscy wiemy do czego jestes zdolny.
-Bla bla bla przestańcie pierdolić bo to
n u d n e .
-Biedny Kookie nie przyjmuje do siebie prawdy.-zaśmiała się Yerinnim.
-O ty szujo, nawet ty przeciwko mnie?

***

Siedzieliśmy na ostatniej lekcji... matematyce. Dzięki Yerin mam całkiem dobre oceny, ona tyle dla mnie zrobiła.

Na matmie ja i Yerinssi siedzimy razem. Zawsze ona siedzi od okna, a ja w głąb sali, dlaczego? Yerin jest leworęczna, a ja praworęczny. Zwykle splatamy małe palce i śmiejemy się z nauczycielki, to kochane~

2

Zrozumiecie tą cyfrę jak przyjdzie na to pora.(mozna w kom jakies teorie spiskowe pisac XDDDD ciekawa jestem) Jak wam się podoba rozdział?

𝘙𝘢𝘪𝘯𝘪𝘴𝘮 // 𝘫.𝘫𝘬 [𝘻𝘢𝘬𝘰𝘯́𝘤𝘻𝘰𝘯𝘦]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz