33."Nudzi mi się" (ostrzegam tatusiowanie się zaczyna)

2.4K 121 74
                                    

Min Yerin POV (time skip 2 miesiące xD)

Minęło sporo czasu odkąd cała sytuacja zaistniała. Nikt nie wie o nas, oprócz mnie i Guka rzecz jasna. Dziś czwartek, co oznaczało że idę dzisiaj do chłopaka.

Obudziłam się przez dzwoniący do drzwi dzwonek. Nie zważając, kto to był i jak wyglądałam otworzyłam drzwi. Stał za nimi nikt inny niż Kook. Dopiero gdy spojrzał na mój dekolt zorientowałam się, że było widać sporo mojego koronkowego stanika. Zanim zdążyłam zasłonić ten fragment, Kook złapał za kawałki materiału i złączył je, by zasłoniło mój biust.

-Przeziębisz się.-powiedział niskim, spokojnym głosem. Bez wahania wszedł do środka.-Ubierz się, ja zrobię ci śniadanie.
-Kook co ci się dzieje.
-Nic, chcę być miły dla mojej dziewczyny takie to dziwne?
-Zwykle byłeś bardziej chamski niż przed związkiem.
-Po prostu coś sobie przemyślałem, koniec gadania, idziesz się ubrać albo dostaniesz karę.

Posłusznie poszłam do pokoju i ubrałam się w jakiś uroczy strój by nieco pobawić się emocjami Kooka. Założyłam krótką, różową spódniczkę, a do tego biała koszulkę z napisem Daddy. Wyszłam z pokoju i spojrzałam na Kooka błagalnie. Chłopak odwrócił się w moją stronę i zawiesił na mnie wzrok. Czułam jak jego spojrzenie mnie pożera.

-Chyba jednak nie zjem z tobą śniadania.
-Nudzi mi się...
-Ah tak? Ile jeszcze czasu do szkoły?
-Mamy dziś na drugą zmianę cymbale.
-Cymbale?
-Jungkookie.
-Jungkookie?
-Jak mam do ciebie mówić w końcu.
-A co masz napisane na koszulce?
-Co... Kook, czy ty...
-Nie myśl już tyle maluszku.-powiedział zbliżając się do mnie. Przyciągnął mnie do siebie.-Tatuś się tobą należycie zajmie.

Podniósł i zaniósł mnie do sypialni, i zamknął za sobą drzwi

Prosz Riickey ale 18+ jeszcze nie dzis. Rozdzial dla tego gowniarza co plakal ze mu swieta zepsulam mortkook, masz tylko juz nie rycz slonce. Na dzis to serio tyle kocham was dzieki za 2,8k!!!!!!

𝘙𝘢𝘪𝘯𝘪𝘴𝘮 // 𝘫.𝘫𝘬 [𝘻𝘢𝘬𝘰𝘯́𝘤𝘻𝘰𝘯𝘦]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz