Jeon JeongGuk POV
Siedziałem zawstydzony i patrzyłem na Yerin rysującą trójkąty dla mnie. Podała mi zeszyt.
-Proszę, zrób ten przykład.
-Że co? Ja mam zdobić przykład? Przecież ja nie umiem.
-to cię nauczę, musisz to znać jeśli chcesz by z naszych zajęć cokolwiek wyszło.-przysunęła mi zeszyt do twarzy.
-Uhh...Zacząłem jakoś byle jak robić przykład podany przez dziewczynę. Wyszły mi jakieś spierdolone pierwiastki, ale i tak jej podałem wypełnione zadanie.
-No bardzo ładnie, widzisz? Jak chcesz to się da.
...
Lekcje minęły całkiem szybko, jednak czekała nas konfrontacja z dziewczynami (czyt. szmatami) z klasy.
Weszliśmy do szatni. Yerinnim bez słowa ubierała buty i kurtkę, nikt nie dogadywał ale jak to się mówi... cisza przed burzą. Do szatni weszła AhRo.
-I co? Idziecie do ciebie czy Jeona? Pamiętajcie żeby się zabezpieczać.
-Ma...-zacząłem ale Yerin pokazała swoją bad stronę, wyglądała seksi jak była wkurzona.
-Wiesz chyba jedyne co trzeba zabezpieczać to twój mózg... a No tak zapomniałam, żeby coś zabezpieczać najpierw musi istnieć.
Wszystkie psiapsióły AhRo westchnęły popatrzyła na Yerin w chamski sposób.-wiesz w twoim przypadku to tyłek, a raczej jego brak.
-Wiesz dupę ma każdy, a ty z przodu wyglądasz jak facet, więc No.
-Co ty powiedziałaś?
-Że dupę ma każdy, a ty masz cycki na minusie, dziwisz sie że dalej nikt cię nie chce?-powiedziała popychając ją z bara, wzięła plecak i szła w stronę wyjścia. Poszedłem za nią.
tu tez bedzie maraton szmaty 😂😏💓 bedzie po Bozym Narodzeniu obiecuje
CZYTASZ
𝘙𝘢𝘪𝘯𝘪𝘴𝘮 // 𝘫.𝘫𝘬 [𝘻𝘢𝘬𝘰𝘯́𝘤𝘻𝘰𝘯𝘦]
Fiksi Penggemar𝘔𝘪𝘫𝘢𝘫𝘢̨ 𝘴𝘪𝘦̨ 𝘯𝘢 𝘬𝘰𝘳𝘺𝘵𝘢𝘳𝘻𝘢𝘤𝘩, 𝘯𝘢 𝘱𝘪𝘦𝘳𝘸𝘴𝘻𝘺 𝘳𝘻𝘶𝘵 𝘰𝘬𝘢 𝘮𝘰𝘻̇𝘯𝘢 𝘴𝘵𝘸𝘪𝘦𝘳𝘥𝘻𝘪𝘤́, 𝘻̇𝘦 𝘴𝘪𝘦̨ 𝘯𝘪𝘦𝘯𝘢𝘸𝘪𝘥𝘻𝘢̨. 𝘕𝘢𝘨𝘭𝘦 𝘥𝘸𝘢 𝘸𝘺𝘱𝘢𝘥𝘬𝘪 𝘭𝘢̨𝘤𝘻𝘢̨ 𝘪𝘤𝘩 𝘥𝘳𝘰𝘨𝘪, 𝘢 𝘮𝘰𝘻̇𝘦 𝘪 𝘴𝘦𝘳�...