Po długim myśleniu moje myśli sklonily się do Stuu. On był najelpszy wtej rundzie, bo myśle że najbardziej się nastaral. No i oczywiście tort jego miał najładniejszy wygląd.
- Och Julka! Tak strasznię się cieszę kocham cie!
- Ja ciebie też Stuu!
Przytulilismy się mocno. Chłopaki były zazdrosne o nas wiec Jacksonowi zalśniły się oczy na czerwono i rzucił się na Stuu.
- STUU!! - Wwrzasnelam!
Jackosn Wiśniewaski zaczal rozszarpywać mu koszulę odsłaniając muskularny sześciopak Stuu. Rzuciłąm się na Jacka który już przymierzał się do ugryzenia Sruu który krzyczał o pomoc. on nie zdawal sobie prawy z mojego placzu i krzykow.
- Julka bedzie moja słyszysz!
- Nie!
- Tak!
- JAAAAAACKSOS!!
wrzasnealm raz a porządnie co przywolalo go do mnie.\widział że płaczę wiec zrobilo mu się glupio i do mnie podszedł.
- Przepraszam Julka! Już nie będę! Nie placz! Chodz do mnie! Przytulę cie!
PRzytuliłam się do Jacksona ocierając lzy o jego meska koszulkę na ktorej były jego miesnie.
- Czas na kolejnom runde! - powiedział Marcin.
Stuu wstal bez koszulki. Wytknął jezyk do Jacksona. On zasyczał mu bo jest wampirem. Przytulilam się jeszcze do Stuu bo był biedny.
- Teraz macie napisać mi piosenke. - powiedziałam.
-Okej!
- Robi się!
- Dobra!
Rozbiegli się w swoje strony. Ja usiadłam na krześle w jadalni. Podbiła do mnie Angelika.
- Ej Julka. Chciałam Cię przeprosić. Byłam suką i byłam dla ciebie okropna.
Wystawiła do mnie dłoń na pogodzenie. Ja pomyslalam ze była suką i nie wiem czy chce jej wybaczac. sudoku się nie wybacza. Ale i tak wydtawilam do niej dlon bo nie chciałam wyjść na gorsza. Morze nawet bedzeimy BFF!
- Okej wybaczam ci.
- Zartowalam kurwo! myslalas ze serio będę się godzic z taka szmatom jak ty! chyba sobie jaja robisz! na twardo! jaja jak berety!
- O ty suko!
Kopnelam ja w pempek. Ona zgiela się w puł. Wtedy chłopaki przyszly z piosenkami.
- Już jesteśmy!
Poszlismy na dwor i podlaczylismy spret koncertowy. Zebrali się ludzie. Pierwszy był Stuu, który najierw powiedział ze napisał te piosenkę dla ukochanej Julki. On zaczoł śpiewać.
https://www.youtube.com/watch?v=x0gIR3cUV2Q
Pociagnal mnie za reke i zaczelam spiewac razem z nim. Na koniec piosenki się pocalowalismy. Jak ja go kocham!
Nastepny był Marcin. On powiedział że to pioesnka dla osoby najważniejszej w jego zyciu.
https://www.youtube.com/watch?v=JGwWNGJdvx8\
On sam zszedł do mnie na dół do widowni która spiewala wraz z nim i zaczal spiewac kronążc wokół mnie. Na koniec tez mnie pocalowal. To było romantyczne! I ostatnmi był Jackson który rowneiz mial piosenke. Powiedział ze to piosenka dla osoby która obrocila jego zycie o 360 stopni.
https://www.youtube.com/watch?v=TJNmpHn6Vvk
On tez zszedl do mnie na dol i posadzil mnie seksownie na krześle. Zaczął ruszać się skesownie i męsko w nuty muzyki. Tłum zrobił uuuuuu a ja byłam cała czerwona. Chłopacy widząc to chcieli się na niego rzucić, ale ochorna im nie pozwoliła. Nie wiedziałam że Jackson umie tak tańczyć!
YOU ARE READING
Wilcza miłośc
FanfictionMłoda Julka jest wilkołakiem i wielką fankom Stuu. Jest w nim zakochana i jedzie na meeting z nim gdzie wszystko odwraca się dogóry nogami. Czy milosc do Stuu pokona jej wilcze moce?