⚡Harry Potter x Reader⚡

1.3K 39 14
                                    


Harry P.O.V.

Właśnie skończył się mecz Quidditch'a. I jak zwykle wygraliśmy! Pokazaliśmy tym Ślizgonom jak się gra! Gryfoni na trybunach wiwatowali nam bardzo głośno. Oczywiście jak zawsze po wygranych meczach urządziliśmy imprezę w Pokoju Wspólnym Gryffingor'u. Wbili do nas też Puchoni i Krukoni. Impreza rozkręciła się na całego. 

-Harry chodź do nas!- woła mnie Herm. Kiedy do niej podszedłem,przy okazji potykając się o tańczących lub rozmawiających ludzi, dziewczyna wepchnęła mnie do swojego pokoju.

-Hej!-z agresją wale w drzwi. Dlaczego ona mnie tu zamknęła!?

-Uspokój się Harry!- krzyczy do mnie zza drzwi. Zza drzwi! Jaki  prawem ona mnie zamknęła! To dzięki mnie wygraliśmy, a ona mnie zamyka!

-Nie! Otwieraj!

-Harry za bardzo się upiłeś! Musisz ochłonąć!


▫▫▫

Obudziło mnie pukanie do drzwi. Kiedy ja zasnąłem?Po chwili do pokoju weszła dziewczyna i to nie byle jaka dziewczyna. To [t.i.]! Co ona tu robi? O matko. Podkochuje się w niej od trzeciej klasy. Jest boska, piękna i inteligentna! O tak, ideał dziewczyny.

-Harry...jak się czujesz? Hermiona mnie przysłała.- achhh ta Herm! Czy ona specjalnie mnie tu zamknęła aby potem przysłać moją wymarzoną dziewczynę? Jeśli tak to ją uwielbiam!

-Dobrze..ile spałem??- myślę, że nie dużo bo wciąż było słychać muzykę.

- Nie wiem ile tu jesteś ..ale myślę, że około godziny. Niedługo ludzie będą się zbierać wiec może chcesz się przenieść do swojego pokoju?

-Chcę,chcę , ale jeśli pójdziesz ze mną...-na twarzy dziewczyny pojawiły się rumieńce. Ohh jaka ona ładna. Alkohol chyba już trochę ze mnie wyparował, że to dobrze. Przynajmniej będę pamiętać tą rozmowę z dziewczyną.

-Okej..ale nie za długo..-dziewczyna chce pomóc mi wstać ale poradziłem sobie tez jej pomocy. Po drodze do mojego pokoju przepychając się przez ludzi jednak podpierałem się o [t.i.]. Kiedy już się położyliśmy na moim łóżku, zasnułem wtulony w [t.i.]

▫▫▫

Kiedy się obudziłem [t.i.] wciąż spała obok mnie. Mimowolnie się uśmiechnąłem. 

- Uroczo razem wyglądacie.

-Ron! O matko jak mnie wystraszyłeś.

-Głowa mnie boli ohh...

-Cicho bo ją obudzisz!-rzuciłem w niego poduszką spod mojej głowy. Chłopak wziął tylko ją i poszedł powrotem spać. Rozejrzałem się po pomieszczeniu i tak właściwie to tylko ja nie spałem. Pocałowałem [t.n.] w czółko  i wtulając się w nią, ponownie, zasnąłem.

▫▫▫

-I jak Harry?- pyta się mnie Hermiona na śniadaniu. Kiedy ponownie się obudziłem o 7 [t.i.] już nie było.-  Doszło do czegoś między tobą, a[t.i.]??

-Co?? Dlaczego coś takiego przyszło ci do głowy??

-No bo ona ci się podoba ty jej i myślałam, że ...

-Stop. Ja jej się podobam?

-Tak.- na mojej tworzy pojawił się flirciarski uśmiech kiedy zobaczyłem  [t.n.] wychodzącą z Wielkiej Sali. Ja nie kończąc swojego posiłku poszedłem za nią.

-Hej [t.i.]! -kiedy dziewczyna się odwróciła mogłem ją szybko dogonić,a kiedy byłem już na tyle blisko niej pocałowałem ją. Tak, pocałowałem ją!!





One Shots & Talksy & Preferencje ~Harry Potter~Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz