⚗️Severus Snape ⚗️ Cz. 2

1.4K 58 1
                                    

________
...
________

Z Severus'em nie rozmawiałam już od 2 dni. Nie ma go na lekcjach i nie widzę go na korytarzach. Nie sądzę że to dlatego że się załamał tylko że nie chce mnie widzieć....Nie dziwię mu się, ale muszę się z nim pogodzić bo zwariuję tak strasznie za nim tęsknię... To takie dziwnie, że miłość może nadejść tak niespodziewanie i tak szybko..

_______
...
_______

-Severus'ie! Sev! - staram się dogonić Snape na korytarzu. Na reszcie wyszedł z cienia ale i tak mnie unika. Boli mnie to dlatego muszę się postarać go dogonić i wszystko wyjaśnić.

-[T. I.] czego chcesz?! Nie mam zamiaru z tobą rozmawiać więc sobie daruj i idź to Black'a i Potter'a!

-Ale ja chce ci wyjaśnić coś czego nie dałeś mi wytłumaczyć ostatnio... Severus'ie proszę! - czuję jak po moich policzkach płyną łzy. Sev widząc to ociera mój policzek dzięki temu uspokoiłam się. Przez te 3 miesiące zbliżyliśmy się do siebie i chyba oboje nie chcemy wzajemnego  cierpienia. - Severus'ie to nie miało być tak... - nadal lecą mi łzy, a Severus patrzy się na mnie takim wzrokiem pełnym bólu że nie ułatwia mi wstrzymania łez. - Ja od początku nie chciałam cię ranić.... Ale.... nie wiem czemu się zgodziłam na to gówno..... ale nie żałuję.... bo mogłam spędzić te 3 miejsce z tobą... kocham cie Severus'ie i... - nie mogę nic więcej powiedzieć bo zaczynam szlochać, nie mogę wziąć oddechu.. Tak strasznie chcę aby mi wyłączył.

-[T. I.]... - Sev całuję mnie namiętnie. Oh.. jak ja od dawna o tym marzyłam... Łzy smutku zamieniły się w łzy szczęścia. Czy to znaczy, że mi wybaczył i że między nami jest okej? - Też cię kocham...

One Shots & Talksy & Preferencje ~Harry Potter~Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz